Lyan tog cirkus. Vad B2 gjorde vet jag intevarför blev det bara ett käk första gången ensamvargen fick käka?
tog de cirkus båda två?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyan tog cirkus. Vad B2 gjorde vet jag intevarför blev det bara ett käk första gången ensamvargen fick käka?
tog de cirkus båda två?
Nä men paddington den lilla lurven skyddade sig själv..varför blev det bara ett käk första gången ensamvargen fick käka?
tog de cirkus båda två?
Det var nog bara tur! Tyckte att emtherlia var skum som bara den men ville inte rösta på henne så då tog jag henne i bakgrunden istället. Sen som sagt, var det ju bara turDu var ju suverän som jägare!
Mäh! Får jag inte hälsa på nu?
Det var anledningen till att vi tog dig. Första valet var padd men så tänkte vi att ängeln nog skyddade henneoch jag som var fegis hela leken utom natten då jag rök, för då skyddade jag paddington....
Lobelia dog ju isf FiaMVarför kunde inte mentor leverera första gången?
varför blev det bara ett käk första gången ensamvargen fick käka?
tog de cirkus båda två?
Varför kunde inte mentor leverera första gången?
Vars trodde du att jag bodde?Jag är förvånad över att du bor i Umeå. Så jag skall överväga det hela.
Ja! Det var ett fint testamenteBtw, tack @cirkus för ditt fina testamente - Artlines roll var jag säker på å tack vare genomläsningen igen så hittade jag Snurrfian
hade ni greppat att jag var ängel då?Det var anledningen till att vi tog dig. Första valet var padd men så tänkte vi att ängeln nog skyddade henne
tack, men du skulle ha skyddat dig själv igenoch jag som var fegis hela leken utom natten då jag rök, för då skyddade jag paddington....
Tack själv, det var jättekul! Och roligt att jag fick återkomma som B2Ja, tack alla som ville vara med i min lek, det var väldigt roligt och alla skötte sig bra och höll sig inom regelverket