men att tävla mot Q är ju en heltidssysselsättning!Helt OT men jag leder inläggstatistiken i leken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men att tävla mot Q är ju en heltidssysselsättning!Helt OT men jag leder inläggstatistiken i leken
Hjälper det dig om jag avslöjar att jag faktiskt inte hade listat ut det?
Och jag fattade direkt att det var du som var sponsorn - tack för perfekt samarbeteJag visste väl att du var mentorn Paddington.
Jag visste väl att du var mentorn Paddington.
Asså - leken är spännande ända in i kaklet - vilken rafflande upplösnig!
Äntligen kan jag skriva med rätt färg!
Tänk att jag röstade bara på ulvar leken igenom! Sen dog jag döden ärofyllt med fullgjort uppdrag!
Men alltså HUR kunde ni schabbla ihjäl stackars @FiaM igår?
Att Art var spion var ju supertydligt - hon hade två som goda, Snurris som jag hade siat och FiaM, den andra tvillingen.....alltså jag trodde att Paddi kanske var ond trots allt igår.
Alltså jag hade en fulltecknad dag igår och sedan satt jag 30mil i bilen så jag hann inte tänka igenom allt.Asså - leken är spännande ända in i kaklet - vilken rafflande upplösnig!
Äntligen kan jag skriva med rätt färg!
Tänk att jag röstade bara på ulvar leken igenom! Sen dog jag döden ärofyllt med fullgjort uppdrag!
Men alltså HUR kunde ni schabbla ihjäl stackars @FiaM igår?
Att Art var spion var ju supertydligt - hon hade två som goda, Snurris som jag hade siat och FiaM, den andra tvillingen.....alltså jag trodde att Paddi kanske var ond trots allt igår.
Tja, Q har ju varit död länge såHelt OT men jag leder inläggstatistiken i leken