DL 6
22:45 Habina röstar på bollen__
22:59 Paddington röstar på bollen__
bollen__: 2
22:45 Habina röstar på bollen__
22:59 Paddington röstar på bollen__
bollen__: 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är du boll3?Studs, studs, studs...
alla utom snurris var ju in och ok:ade igår och snurris har ju varit in nu på morgonenHoppas alla är inne vid elva så vi kan snabba på lite då, måste iväg och konditionsträna hästen i eftermiddag.
Jag ska iväg vid 12-13 typ. Men är alla här går väl kvarvarande DL ganska snabbtÄr alla med på att köra alla kvarvarande DL i ganska rask takt efter 11 också? Annars får det bli ikväll för jag ska till veterinären med hästen i em.
Är alla med på att köra alla kvarvarande DL i ganska rask takt efter 11 också? Annars får det bli ikväll för jag ska till veterinären med hästen i em.
med tanke på vad du skrev för svar på min fråga så var du ju bombsäker på hennes ondhet....bollen__ röstar på Paddington då jag tror att det är hon och Mirtai som är de kvarvarande onda. Detta för att hon följde mig i lynchen mot FiaM, jag var inte 100% säker men tyckte mig se tydliga tecken på ulvighet hos FiaM. Det är ju klart smidigt för en ond Paddington att följa med på den rösten. Och alla fina teori-inlägg har ju bara vaggat in oss i en falsk säkerhet. Allt för att kunna bida sin tid i lugn och ro. Men nu så börjar pälsen synas!