Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gick och la mig igår för jag fattade inte vad som fick er att gå emot FiaM så jag tänkte att det var lika bra att jag sov... Men jag förstår inte idag heller för att vara helt ärlig... :cautious:
Men att Bollen är skum tillsammans med Mirtai är jag helt med på! Så för att se till att hålla ihop de goda rösterna och få ut en onding i taget så röstar Snurrfian på Bollen

Hoppas alla är inne vid elva så vi kan snabba på lite då, måste iväg och konditionsträna hästen i eftermiddag. :nailbiting:
alla utom snurris var ju in och ok:ade igår och snurris har ju varit in nu på morgonen :)
Så det borde vara ok m 11 tycker jag.

Själv är jag hos mamsen å ska snart börja "the grand tour" bland släkt och vänner så har inte riktigt tid i em jag heller...

bollen__ röstar på Paddington då jag tror att det är hon och Mirtai som är de kvarvarande onda. Detta för att hon följde mig i lynchen mot FiaM, jag var inte 100% säker men tyckte mig se tydliga tecken på ulvighet hos FiaM. Det är ju klart smidigt för en ond Paddington att följa med på den rösten. Och alla fina teori-inlägg har ju bara vaggat in oss i en falsk säkerhet. Allt för att kunna bida sin tid i lugn och ro. Men nu så börjar pälsen synas!

bollen__ röstar på Paddington då jag tror att det är hon och Mirtai som är de kvarvarande onda. Detta för att hon följde mig i lynchen mot FiaM, jag var inte 100% säker men tyckte mig se tydliga tecken på ulvighet hos FiaM. Det är ju klart smidigt för en ond Paddington att följa med på den rösten. Och alla fina teori-inlägg har ju bara vaggat in oss i en falsk säkerhet. Allt för att kunna bida sin tid i lugn och ro. Men nu så börjar pälsen synas!
med tanke på vad du skrev för svar på min fråga så var du ju bombsäker på hennes ondhet.... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd