Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering

Utan några riktigt fysiskt starka spelare kvar börjar Gloss känna sig allt mer självsäker. Han är inte längre rädd för att stöta på någon ute i djungeln och dundrar hänsynslöst fram genom vegetationen. Där han dundrar in i lägret ser han två figurer försvinna åt vars ett håll. Han bestämmer sig för att följa ett spår och snart har han hunnit ikapp Beetee och gör processen kort med honom.

Artline var Beetee - spion

Quarter-Quell-wallpapers-4.jpg

Uppdatering

Utan några riktigt fysiskt starka spelare kvar börjar Gloss känna sig allt mer självsäker. Han är inte längre rädd för att stöta på någon ute i djungeln och dundrar hänsynslöst fram genom vegetationen. Där han dundrar in i lägret ser han två figurer försvinna åt vars ett håll. Han bestämmer sig för att följa ett spår och snart har han hunnit ikapp Beetee och gör processen kort med honom.

Artline var Beetee - spion

Quarter-Quell-wallpapers-4.jpg
Tack :love: Nu tänker jag gömma mig under sängen resten av leken. Eller dricka vin och äta popcorn med @FiaM

Habina röstar på Bollen__2

För hon är en vidrig, elak varelse som lurar stackars fiskbullar. :cautious: Nähä, duger inte det? För att jag tror hon är den ondaste av de onda. Baserat på att hon lurade mig att rösta på goda FiaM.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar