verkar bara vara @Snurrfian som inte svarat?
Vi kan täcka upp @cirkus, @Klara @quarter4ever @Emtherlia
@mfl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
verkar bara vara @Snurrfian som inte svarat?
Åh! Du visste att jag har en ljusrosa soffa med träben (ja på min dataskärm ser soffan på bilden rosa ut...)
Snurrfian röstar på.....
Jag och Q
Nej inte emtherlia. Hon är ju ond
hört talas om tresitssoffaJag då?
Tack Nu tänker jag gömma mig under sängen resten av leken. Eller dricka vin och äta popcorn med @FiaMUppdatering
Utan några riktigt fysiskt starka spelare kvar börjar Gloss känna sig allt mer självsäker. Han är inte längre rädd för att stöta på någon ute i djungeln och dundrar hänsynslöst fram genom vegetationen. Där han dundrar in i lägret ser han två figurer försvinna åt vars ett håll. Han bestämmer sig för att följa ett spår och snart har han hunnit ikapp Beetee och gör processen kort med honom.
Artline var Beetee - spion
NU först kom jag på vad jag missade när jag satt i bilen
Nej inte emtherlia. Hon är ju ond
Jaja, jag är bara röstlisteskrivare denna gången ju Har inte hunnit läsa ikapp allt alla dagar....Nej inte emtherlia. Hon är ju ond
Du får leka med dina kompisarFy vad taskigt, jag kan inte rå för att jag föddes med lite mer päls än ni andra
Fy vad taskigt, jag kan inte rå för att jag föddes med lite mer päls än ni andra
gärna det, synd bara att du inte kom ihåg det heller...Du är avskedad Paddington.
gärna det, synd bara att du inte kom ihåg det heller...
Ingetvad är det för fel på mig
och @cirkus
Om du blir det kan vi ju åka till cirkus toalett med popcorn och vin, det kan bli spännande...
hört talas om tresitssoffa