Du är så välkommen, det finns både vitt och rött vin här, samt lite smågodis, glass och frukt.Tack Nu tänker jag gömma mig under sängen resten av leken. Eller dricka vin och äta popcorn med @FiaM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är så välkommen, det finns både vitt och rött vin här, samt lite smågodis, glass och frukt.Tack Nu tänker jag gömma mig under sängen resten av leken. Eller dricka vin och äta popcorn med @FiaM
Man tackar!Du är så välkommen, det finns både vitt och rött vin här, samt lite smågodis, glass och frukt.
ok jag kommer!!!!!!Du är så välkommen, det finns både vitt och rött vin här, samt lite smågodis, glass och frukt.
UnderbartDu är så välkommen, det finns både vitt och rött vin här, samt lite smågodis, glass och frukt.
hahaMan tackar!
Du får leka med dina kompisar
Rakhyvel?
Jag har en epilator du kan få låna?Dåså men om jag inte får leka med er kan jag inte garantera att ni inte blir uppätna
Hjälper inte
Man tackar!
B2, Paddington, Mirtai, Snurrfian och Habina. Tror jag?Vilka är kvar?
jag kan vara stand in?Gick @Snurrfian och la sig eller?
Eh, nej tackjag kan vara stand in?
vofför inte dåråEh, nej tack
Har inte satt någon tid, @Snurrfian verkar inte vara online så vi får nog ta det under morgondagen.