Jag medOch jag fattade direkt att det var du som var sponsorn - tack för perfekt samarbete
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag medOch jag fattade direkt att det var du som var sponsorn - tack för perfekt samarbete
Jag med
Jag visste ju att jag skickat ett sia till henne....Jag blev supernojjig att jag missat något smart som Paddington kommit på. Vad var det egentligen du trodde bollen__2 hade för roll?
Jag visste ju att jag skickat ett sia till henne....
Jag blev supernojjig att jag missat något smart som Paddington kommit på. Vad var det egentligen du trodde bollen__2 hade för roll?
Alltså jag hade en fulltecknad dag igår och sedan satt jag 30mil i bilen så jag hann inte tänka igenom allt.
Sedan visste jag ju vad jag gett till bollen å skrev till LL att jag nog gjort bort mig m det paketet å sedan när hon gjorde den där ändringen så tänkte jag att jag nog nojat för mycket å att hon kanske var god iaf.
Hade jag inte suttit i bilen hade jag nog kommit på vad Artline menade m FiaM för det var bara tvillingrollen och ensamvargen jag hade kvar att lista ut vem det var...
Btw, min röständring igår var ju förresten bara för att göra det mer spännande på slutet, precis som jag gjorde m Q min förra lek....
hm det var nåt sånt jag funderade över....Jag visste ju att jag skickat ett sia till henne....
Nojjade över att Art. inte skulle ha tagit ut spioninfon ännuJamen tror du jag hade nån panik eller. Jag siade ju Mirtai. Varför jag gjorde det vet jag inte. Så tänkte jag att det är kört så jag röstar väl på henne då..
Sen när jag hann hem i tid hade jag ju hunnit fundera. Tänkte att jag måste chansa och köra så det ryker Sorry @FiaM men du var liksom den enda jag kunde ha som "offer"..
Btw, min röständring igår var ju förresten bara för att göra det mer spännande på slutet, precis som jag gjorde m Q min förra lek....
Jag fattar inte hur ni kan komma på roller åt folk hit och dit men att klura ond vs god funkar för mig hittills. RIktigt rolig lek även om jag snurrade till det lite för mig haha! Men jag hade ju rätt om mirtai även om det inte var så klart hur jag tänkte
Mäh! Får jag inte hälsa på nu?Du ditt monster. Jag som tyckte jag var såååå smart som listade ut att du var god. Men nejdå, dig litar jag aldrig på igen.
Ingen fara, misstänkte att jag skulle lynchas eftersom jag spelade så dåligt. Inser efter den här leken hur mycket jag vandrar fram och tillbaka i leken samt kopierar in stycken från leken i ett worddokument för att hålla koll.Jamen tror du jag hade nån panik eller. Jag siade ju Mirtai. Varför jag gjorde det vet jag inte. Så tänkte jag att det är kört så jag röstar väl på henne då..
Sen när jag hann hem i tid hade jag ju hunnit fundera. Tänkte att jag måste chansa och köra så det ryker Sorry @FiaM men du var liksom den enda jag kunde ha som "offer"..