Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att hon har velat ha ut FiaM tidigare i teorin om att de som röstade på Q är onda. Nu tog hon chansen igen.Antagligen. Precis kommit fram å parkerat bilen
Habina det var du som tyckte man kunde lita på bollen å varje gång jag hade fundering skrev du om varför. Idag nojade jag till eftersom jag inte såg vad jag hoppats att få se. Nu kom det sentomsider.....
@Artline. Om bollen varit ond, Hade det inte varit bättre å hålla tyst och låta oss lyncha Mirtai och sedan börja teoria om FiaM i morgon? Varför sticks ut hakan så här och skapa massa misstankar emot sig?
Men det är väl inte omöjligt att jag faktiskt hade rätt? Habina har ju röstat på Emro sedan DL1 och hade uppenbarligen rätt.För att hon har velat ha ut FiaM tidigare i teorin om att de som röstade på Q är onda. Nu tog hon chansen igen.
Jag tror hon är en desperat ond som gärna chansar och försöker få ut en god. En chansning för att kunna vinna.
Antagligen. Precis kommit fram å parkerat bilen
Habina det var du som tyckte man kunde lita på bollen å varje gång jag hade fundering skrev du om varför. Idag nojade jag till eftersom jag inte såg vad jag hoppats att få se. Nu kom det sentomsider.....
@Artline. Om bollen varit ond, Hade det inte varit bättre å hålla tyst och låta oss lyncha Mirtai och sedan börja teoria om FiaM i morgon? Varför sticks ut hakan så här och skapa massa misstankar emot sig?
Men sammantaget gör att det känns skumt. Jag tror fortfarande att ulvarna ville ha ut Q. Det har jag ju varit inne på förut också..
Om ulvarna ville ha ut Q.. Varför bytte då Emtherlia röst?
Om ulvarna hade velat ha ut Q. Varför röstade inte Emro och TLV där?
Jag har oxå haft funderingar om FiaM tidigare för det var bara henne och bollen kvar att mappa in i mitt pussel övriga har jag känt mig gaFör att hon har velat ha ut FiaM tidigare i teorin om att de som röstade på Q är onda. Nu tog hon chansen igen.
Jag tror hon är en desperat ond som gärna chansar och försöker få ut en god. En chansning för att kunna vinna.
Läs bollens inlägg ikväll å mina frågor. Tycker att det är ganska så tydligt. Men om ni inte hänger med så tycker jag ni ska låta rösterna ligga som de gör. Mirtai är jag säker på är ond (bara inte vilken av rollerna)Så du menar att Bollen__2:s reaktion på rösterna mot mirtai är någonting som gör att du tror mer på bollen__2:s godhet? *djupt förvirrad*
Jag har oxå haft funderingar om FiaM tidigare för det var bara henne och bollen kvar att mappa in i mitt pussel övriga har jag känt mig ga
Läs bollens inlägg ikväll å mina frågor. Tycker att det är ganska så tydligt. Men om ni inte hänger med så tycker jag ni ska låta rösterna ligga som de gör. Mirtai är jag säker på är ond (bara inte vilken av rollerna)
Bollen å FiaM har jag funderat över tidigare idag men m bollens inlägg nu tror jag hon är den goda av de två
Jag vill ändra men då gäller det att några fler gör det. Hellre lottning med mirtai som kan vara god än ändra så du ändå får flest röster.@Artline, hur vill du göra? Jag är villig att ändra röst om du gör det men eftersom jag bara har mobilen så tar det lite tid för mina inlägg så jag behöver veta nu.
Jag vill ändra men då gäller det att några fler gör det. Hellre lottning med mirtai som kan vara god än ändra så du ändå får flest röster.
Jag är för korkad för att fatta. Men jag har gärna kvar rösten på Mirtai och så hinner jag förhoppningsvis begripa någonting imorgon. Fast egentligen är det nog bäst om jag käkas inatt kom jag på. Skall iväg på årets "fest" i bygden imorgon, så jag kommer missa hela den rafflande finalen. Lika bra att vara uppäten då...
Att du vill bli lynchad eller att Mirtai är god och fia ond?
Visst är det så. Men statistiken kan vara bra om man vill bygga sin teori kring något. Man kan ju behöva den för att få fram saker ibland när någon skrivit lite tex.
Jag har oxå haft funderingar om FiaM tidigare för det var bara henne och bollen kvar att mappa in i mitt pussel övriga har jag känt mig ga
Läs bollens inlägg ikväll å mina frågor. Tycker att det är ganska så tydligt. Men om ni inte hänger med så tycker jag ni ska låta rösterna ligga som de gör. Mirtai är jag säker på är ond (bara inte vilken av rollerna)
Bollen å FiaM har jag funderat över tidigare idag men m bollens inlägg nu tror jag hon är den goda av de två
För jag tror inte att en god paddan hade följt bollen. Jag tror hon är tillräckligt rutinerad för att inse att ulvarna försöker göra ett taktiskt val för att kunna vinna.Men hur kan du få det till att mirtai är god?
Det undrar jag medMen hur kan du få det till att mirtai är god?
Nej, nu har du snurrat till det för mycket. Men det är helt ok att du inte ser det Paddan ser men jag vet inte heller hur jag ska kunna va tydligare.För jag tror inte att en god paddan hade följt bollen. Jag tror hon är tillräckligt rutinerad för att inse att ulvarna försöker göra ett taktiskt val för att kunna vinna.
Tydligen ser hon inte vad jag ser.Nej, nu har du snurrat till det för mycket. Men det är helt ok att du inte ser det Paddan ser men jag vet inte heller hur jag ska kunna va tydligare.
Du får läsa igenom leken igen, jag är inte ond....För jag tror inte att en god paddan hade följt bollen. Jag tror hon är tillräckligt rutinerad för att inse att ulvarna försöker göra ett taktiskt val för att kunna vinna.
Denna leken är märkligHeureka! Jag tror jag förstår! Men då är frågan, vem är ledarvarg och vem är ulv? Dvs vem är det mest bråttom att få ut? Mirtai eller FiaM?
Bingo!Heureka! Jag tror jag förstår! Men då är frågan, vem är ledarvarg och vem är ulv? Dvs vem är det mest bråttom att få ut? Mirtai eller FiaM?
jag tror du kan ha missuppfattat något...Tydligen ser hon inte vad jag ser.