Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL1
21.48 FiaM röstar på Koppen
DL 2
22:00 FiaM röstar på quater4ever
DL 3
21:55 FiaM röstar på Emro
DL 4
21:59 FiaM röstar på TeamLundVer

FiaM röstade på Koppen(mig :p ) i första DL med den tunna teorin att koppen (jag :p ) aviserat massa tid men sen inte synts till.
Sedan röstar hon på Q och då också en realtivt tunn kommentar.
Sedan har hon lagt sena röster på två ulvar när det varit väldigt kört för dem.
FiaM har faktiskt inte någon vidare röststatistik.
Jag har inte kollat så noga på henne men idag gick det upp ett liljeholmens för mig. Här anar jag päls!
bollen__ ändrar röst till FiaM
Jag erkänner att min röst på q inte ser bra ut, men just då tyckte jag att det var något som inte stämde. Om mitt minne inte sviker helt så var det ju flera som misstänkte henne så jag var ju inte ensam.
När det gäller mina sena röster på de kända ulvarna så var ju mina andra röster lika sena, idag är första dagen som jag är hemma innan 20:30 och därför har jag även röstat tidigare idag.

Eftersom jag vet vilken roll jag har kan jag ju meddela att din röst på mig inte bättrar på din röststatestik... :)

Jag erkänner att min röst på q inte ser bra ut, men just då tyckte jag att det var något som inte stämde. Om mitt minne inte sviker helt så var det ju flera som misstänkte henne så jag var ju inte ensam.
När det gäller mina sena röster på de kända ulvarna så var ju mina andra röster lika sena, idag är första dagen som jag är hemma innan 20:30 och därför har jag även röstat tidigare idag.

Eftersom jag vet vilken roll jag har kan jag ju meddela att din röst på mig inte bättrar på din röststatestik... :)
Jomen det tror jag att den gör :D

DL1
21.48 FiaM röstar på Koppen
DL 2
22:00 FiaM röstar på quater4ever
DL 3
21:55 FiaM röstar på Emro
DL 4
21:59 FiaM röstar på TeamLundVer

FiaM röstade på Koppen(mig :p ) i första DL med den tunna teorin att koppen (jag :p ) aviserat massa tid men sen inte synts till.
Sedan röstar hon på Q och då också en realtivt tunn kommentar.
Sedan har hon lagt sena röster på två ulvar när det varit väldigt kört för dem.
FiaM har faktiskt inte någon vidare röststatistik.
Jag har inte kollat så noga på henne men idag gick det upp ett liljeholmens för mig. Här anar jag päls!
bollen__ ändrar röst till FiaM
Mer päls än hos Mirtai el tror du att Mirtai oxå har päls?

Om du har fel kommer jag uppmana alla att lyncha dig i morgon... :p

Sitter just nu i bilen å har typ 30-40min innan jag är hemma å kan kika ordentligt

Jag tror inte den kommentaren säger något om FiaM.

Jag kan inte tänka mig att Fia är ond. Jag tycker hon känns ärlig i de missar hon gjort. Till ex Habina grejen och Borgmästargrejen. Jag känner mig mer säker på FiaM än Habina. Men tror du dig veta vart du har Habina så kan jag vara beredd att tro du har rätt. Det lämnar då kvar bollen.

Ok, så om jag tror att du är god och du tror att FiaM är god, men är osäker på mig fast litar på Paddington som tror att jag är god, så blir det väl bara Mirtai och Bollen__2 kvar då? :D

Mer päls än hos Mirtai el tror du att Mirtai oxå har päls?

Om du har fel kommer jag uppmana alla att lyncha dig i morgon... :p

Sitter just nu i bilen å har typ 30-40min innan jag är hemma å kan kika ordentligt
Ja, mer päls. Eller jag vet inte den som är en ensamvarg kanske fryser så den har mer päls, isåfall tror jag hon har mindre päls!
Det är väl bäst att få ut ulven idag. Gör vi det så har vi nog vunnit :p

DL 5
11:08 Paddington röstar på Mirtai
(12:05 bollen__ röstar på Mirtai)
14:55 Habina röstar på Mirtai
19:03 Snurrfian röstar på Mirtai
19:40 bollen__ ändrar röst till FiaM
20:26 Artline röstar på Mirtai
20:38 Mirtai röstar på FiaM

Mirtai 4
FiaM 2

Men nu tycker jag bollen__2 blev knepig. :nailbiting: Som hon resonerar kring FiaM börjar jag misstänka att FiaM verkligen är god. Jag hade kanske totalt fel om bollen__2? Japp, jag kan absolut tänka mig att rösta på henne imorgon. :cautious:

Ja, mer päls. Eller jag vet inte den som är en ensamvarg kanske fryser så den har mer päls, isåfall tror jag hon har mindre päls!
Det är väl bäst att få ut ulven idag. Gör vi det så har vi nog vunnit :p
Fast jag börjar tro att du är ensamvargen som vill behålla ulven mirtai. För att öka de ondas vinstchanser

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025