Vi vill leka med dig en stund till Tror du känner dig ensam
Så du vill inte leka med mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi vill leka med dig en stund till Tror du känner dig ensam
Detta får mig att undra om paddan är ond trots alltvar tvungen å stanna bilen....
Om bollen har fel så kommer jag att spola ner henne egenhändigt i cirkus toalett efter leken
Eftersom det är viktigast att få ut ulven idag, å jag är fundersam till FiaM för det är ngt som skaver m henne å hennes inlägg fram till idag har varit ganska så anonyma. Bollen har en del poänger i sitt inlägg så
Paddington ändrar röst till FiaM
SåklartSå du vill inte leka med mig?
Nä, jag har ju B1
DL1
21.48 FiaM röstar på Koppen
DL 2
22:00 FiaM röstar på quater4ever
DL 3
21:55 FiaM röstar på Emro
DL 4
21:59 FiaM röstar på TeamLundVer
FiaM röstade på Koppen(mig ) i första DL med den tunna teorin att koppen (jag ) aviserat massa tid men sen inte synts till.
Sedan röstar hon på Q och då också en realtivt tunn kommentar.
Sedan har hon lagt sena röster på två ulvar när det varit väldigt kört för dem.
FiaM har faktiskt inte någon vidare röststatistik.
Jag har inte kollat så noga på henne men idag gick det upp ett liljeholmens för mig. Här anar jag päls!
bollen__ ändrar röst till FiaM
@Mirtai@FiaM @Habina @Snurrfian @mirta
Ska vi byta röst till bollen eller paddan? Jag tror de onda försöker få ut goda FiaM. Med Bollens skumma inlägg så kan hon inte vara god.
Paddan. BM kunde inte detJag sitter på telefonen, vem var det som frågade om borgmästarens möjligheter att stoppa en Lynch?
Jag är väl inte skummare än vanligt@FiaM @Habina @Snurrfian @mirta
Ska vi byta röst till bollen eller paddan? Jag tror de onda försöker få ut goda FiaM. Med Bollens skumma inlägg så kan hon inte vara god.
Håller med om Bollen men tror du med på Paddington som ond än Mirtai?@FiaM @Habina @Snurrfian @mirta
Jag vet inte Men jag tycker paddan följer bollen väldigt lätt. Så jag anar en kupp för att få ut dig.Håller med om Bollen men tror du med på Paddington som ond än Mirtai?
Ja, det har jag också en känsla av så kag hoppas att cirkus har en stor toalett...Jag vet inte Men jag tycker paddan följer bollen väldigt lätt. Så jag anar en kupp för att få ut dig.
Mirtai har inte så mycket val. Hon måste rösta på dig för att rädda sig själv. Medan paddan har större val.Håller med om Bollen men tror du med på Paddington som ond än Mirtai?
Antagligen. Precis kommit fram å parkerat bilenÄr det det här inlägget du menar @Paddington ? Bara så jag inte försöker analysera sönder någonting jag inte borde.