Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Habina ändrar röst till FiaM

Då jag tycker hon har en konstig röststatistik, röstat med tunna teorier och i sista stund de gånger det gällt ulvar. Det gör att jag misstänker att hon är sista ulven.

Habina ändrar röst till FiaM

Då jag tycker hon har en konstig röststatistik, röstat med tunna teorier och i sista stund de gånger det gällt ulvar. Det gör att jag misstänker att hon är sista ulven.
Precis som jag svarade B2 tidigare, jag har röstat sent alla dagar utom idag oavsett om jag har röstat på en god, ond eller en som vi inte vet sidan på än.

DL 5
(11:08 Paddington röstar på Mirtai)
(12:05 bollen__ röstar på Mirtai)
(14:55 Habina röstar på Mirtai)
19:03 Snurrfian röstar på Mirtai
19:40 bollen__ ändrar röst till FiaM
20:26 Artline röstar på Mirtai
20:38 Mirtai röstar på FiaM
21:07 Paddington ändrar röst till FiaM
21:53 Habina ändrar röst till FiaM

Mirtai 2
FiaM 4

Jag är för trött för att fatta just nu... Men i och med att alla verkar överens om att Mirtai är ond så håller jag kvar min röst på henne...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar