Det är just det jag gör.Du får läsa igenom leken igen, jag är inte ond....
fundera på vilka roller som är kvar i leken....
tydligare än så kan jag inte vara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är just det jag gör.Du får läsa igenom leken igen, jag är inte ond....
fundera på vilka roller som är kvar i leken....
tydligare än så kan jag inte vara.
Nej det gör jag inte. Jag kan inte tänka mig att Fia är ond. Har skrivit många teorier om det.jag tror du kan ha missuppfattat något...
Denna leken är märklig
Ja onda har varit onödigt duktigaJag tror att någon har varit väldigt bra på att luras den här leken.
Precis som jag svarade B2 tidigare, jag har röstat sent alla dagar utom idag oavsett om jag har röstat på en god, ond eller en som vi inte vet sidan på än.Habina ändrar röst till FiaM
Då jag tycker hon har en konstig röststatistik, röstat med tunna teorier och i sista stund de gånger det gällt ulvar. Det gör att jag misstänker att hon är sista ulven.
jag var säker på din ondska också ända till cirkus lyckades övertyga mig och jag fick kolla en gång till.....Nej det gör jag inte. Jag kan inte tänka mig att Fia är ond. Har skrivit många teorier om det.
Om du blir det kan vi ju åka till cirkus toalett med popcorn och vin, det kan bli spännande...Önskar bli uppäten i natt
Låter braOm du blir det kan vi ju åka till cirkus toalett med popcorn och vin, det kan bli spännande...
jag hoppas du inte lurat mig upp på läktaren nu bollen....
jag hoppas du inte lurat mig upp på läktaren nu bollen....
Jag vill också ha popcorn och vin.Om du blir det kan vi ju åka till cirkus toalett med popcorn och vin, det kan bli spännande...