Tuggummi på läderjacka?

Sv: Tuggummi på läderjacka?

KL

Ts: Tyckte du gjorde helt rätt som polisanmälde! :bow:

Hoppas jackan gick att rädda!

Säg till om Mini vill ha en Spirit med sig i skolan. Jag är halvägs genom min graviditet & har hormonrubbningarna från hell.:devil:
Slutar jobba nästa månad sen är jag tillgänglig & kan banka skiten ur små ouppfostrade snorungar.

Fy fan. Hade själv långt rött hår, hatt & "udda" klädsel mot mina klasskamrater när jag gick i skolan, lyssnade på hårdrock, death metal mm. Råkade ut för dom försökte tvätta ur det röda i dassa stolen på rasterna. Idioter, baraför man inte passade in i deras livssyn på hur en person skall vara.

Vet exakt hur Mini känner sig, dock slapp jag få saker förstörda om man inte räknar med tömd bensintank på moppen & lite sockerbitar i bensinen då & då.

Vi får hoppas att Snuffsans frånvaro betyder att det börjar hända något.
Samtidigt kan jag förstå att hon inte skriver, de har nog fullt upp ändå

Det tar på krafterna det här, därför har jag inte varit här så mycket.

Jackan är klar i em, jag ska hämta den i morgon fm. Mini är hemma hela veckan.

Supermoose skickade en helt underbar jacka till Mini och hon är skitglad för den. Tack Moosen.

Skickar lite styrke pepp till Snuffsan och Mini :bump:
jag vet att det behövs, för sånt här tar så extremt både fysikt och psykiskt

Hoppas ni mår okej efter omständigheterna. Jag tycker du gjort helt rätt som polisanmält. Nångång måste det vara nog, skolan har ju inte gjort tillräckligt för att lösa situationen trots att du slagit larm gång på gång. Och på något sätt behöver man sätta ner foten och säga nej, stopp, det här är inte okej.

Förstår det.

Tycker ni är starka som kämpar på.
Otroligt schyst av Supermoose och skicka jackan!:bow:
Hade jag varit Mini hade jag nog känt lite revansch om jag kommit tillbaka med en ny jacka.

Coolt.

Finns det en chans att få se bilder på jackorna.
Längesedan jag var hårdrockare (15 år sedan) & är nyfiken på vad som är snyggt idag.:D

Det tar på krafterna det här, därför har jag inte varit här så mycket.

Jackan är klar i em, jag ska hämta den i morgon fm. Mini är hemma hela veckan.

Supermoose skickade en helt underbar jacka till Mini och hon är skitglad för den. Tack Moosen.

Förstår att du har mycket att tänka på, men jag tänker på er!!

Minis tackmail var underbart, det är en härlig unge du har!!

supermoose - :bow::bow::bow::love:
snuffsan - jag fortsätter knipa tummar och tår för att detta får ett slut och det snarast! ni är så oerhört starka båda 2! beundrar er! :love::love::love:
hoppas också den andra jackan gick att rädda :)

Jag blir bara så ledsen över att höra hur ett barn utsätts under hela sin skolgång. Alla hennes mobbare och ansvariga på skolan borde skämmas djupt.
Skickar en ordentlig styrkekram och hoppas att något gott kan komma ut av polisanmälan!

Ta hand om er!:love:

Måndag morgon och dottern är fortfarande hemma från skolan. Hela helgen var hon inställd på att gå idag, men söndag kväll brast det igen. Hon pendlade mellan att skrika och svära över mig och att storgråta hysteriskt.

Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag har legat vaken hela natten och jag orkar snart inte mer. Vi är så helvetes trötta båda två.

Skickar massa tröstkramar och pepp till både dig och Mini.
Gör skolan någonting? Tänkte eftersom examen närmar sig och jag har för mig att du skrev att det var sista året för henne. Hoppas verkligen att dom gör något som är till hjälp så hon inte tappar sina betyg såhär nära också!

Hoppas verkligen att dom gör något som är till hjälp så hon inte tappar sina betyg såhär nära också!

Egentligen är det väl ingen jättekatastrof. Kan man inte läsa in sånt senare? Vissa skolor har väl sommarundervisning?
Det finns ju tom folk som läser in det dom missat i grundskolan på komvux. Och gymnasiet har väl också vissa möjligheter till detta?

Jag tycker ni ska kolla upp möjligheterna för mini redan nu när det gäller att läsa in sånt hon missar pga denna mobbning.

Är hon duktig i skolan borde hon ju kunna få hem arbetsuppgifter under dessa dagar för att inte komma efter.

Det är skolans sak att ordna en GOD arbetsmiljö för eleverna!

/KT

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 175
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 096
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Jag har alltid sagt det och jag står för det - jag ska aldrig bli en ponnymamma. Men.... I höstas började min dotter (5,5) rida lektion...
2
Svar
39
· Visningar
3 731
Senast: Sunshine
·
Hemmet Det här en är lååååång historia och man kan nog inte ha så mycket mer otur än vad vi har haft. Jag och sambon började kika runt på hus...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
177 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka