Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

25981970.jpg

Hahaha, han gör verkligen själ för sitt namn :D Vill komma och se den där spilli-galoppen live snart, haha!

Michis: Vad duktiga ni är och din häst är ju bara för go!
Emuliiaa: Om hästen inte respekterar människan kan den börja sparka med frambenen i tid och otid så därför måste man kunna säga till den att sluta :) Därför ska man inte heller belöna med godis när man gör dominanta trick.

Du är så himla diktig, och din häst är ju bara för sharmig :D läckra bilder som vanligt på er!

Har redan kommenterat bilderna, men ni är så himla duktiga:love: Det syns verkligen att han tar i och kråmar sig i stegringarna, hehe:D

haha:D Spillisarna i kroppen var helt galna igår:D Du är så välkommen hit såå! kan du inte komma nån helg eller så?:laugh: det hade vart skitskoj!

Tack! haha javisst gör det! Han tycker han är det häftigaste hästen i världen typ Svarta hingsten!(bruna valacken;)) det är ju typ samma sak;)

SÅ tjusiga! :love:

Nu är det lov, så nu ska jag träna en massa! :D Jag hade tänkt att ge mig på bugning nu. Jag misstänker att det är det tricket som kommer ta mest tid, men hårt arbete ger ju resultat :bow: Det har ni ju visat:)

Jamen det är klart! Han måste vara svarta hingstens lillebror, helt säkert:D

Ella har lärt sig buga när jag sitter på ryggen nu!
Vi testade första gången igår, så jag har ännu inte riktigt koll på hur jag sitter:angel:

En dålig början till yoga, haha. Har gått lite bättre innan, men detta fick duga för stunden.

Stegring

Lägga huvudet på sned (behöver finslipning, hihi)

En kompliment till sist.
De bilderna vart dock väldigt suddiga, och kameran var seg, så här har Ella precis gått ned.

härligt med nya bilder! Och grattis till den uppsuttna bugan! fasen va lyxigt med snö! måste bara fråga:D är tröjan från rusta?:D

Tack!!
Haha japp, det skulle jag kunna tro! Den är mammas egentligen, men har snott majoriteten av hennes tröjor:p
Hade tredubbla fleecar på mig, haha. Vi har det faktiskt lite kyligt här uppe, du vet;):D

vad kul att du fått till bugningen från ryggen :love: ni är så fina tillsammans!

det har snöat drygt 2 dm i går och under natten så lill hingsten var något så glad över allt snö som kommit :D
26032003.jpg

26032006.jpg

26036945.jpg

Hihi tack!! Ni med;)
Måste säga att detta är, orättvist! Mycket orättvist:mad: När det för en gångs skull snöar här så är det blötsnö, som blir till slask med en gång! Medan ni får såna där ofantliga mängder som stannar kvar hela vintern:love:

Härliga bilder!! Jätte duktiga!

Det var bra att du la in dem, nu blir jag ännu mer peppad att träna på bugan :bow::banana:

haha, ja men det kan vara lite jobbigt för man har rätt långa vintrar och man blir så avundsjuk när man ser alla vår bilder redan i februari :p då våran vår inte är för än april maj någon gång :mad: fast det är härligt med "riktiga" vintrar...!

Tränade att rida baklänges på Farez här om dagen och snart kan jag nog börja att galoppera :D

26007834.jpg

Va fina ni är och nu är jag definitivt avundsjuk ;)
Ni rusar ju på med bugningarna i en väldig fart! Måste sätta igång och träna igen jag också, hihi.

---

Ska försöka dra med någon i helgen (pappaaaa.... :D) och försöka få bilder, om nu vädret kan vara lite sammarbetsvilligt för en gång skull. Nu när han sätter sp. skritten klockrent!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 951
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022
  • Bildtråd