Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

Några nya på spansk skritt.
Han är duktig men han har nog missat att han består av fyra ben istället för två viftande framben :D

Några sprättiga bilder från idag:D

fr11.jpg

fr10.jpg

fr2.jpg

karatespark?
fr5.jpg

fr4.jpg

fr8.jpg

fr6.jpg

vilka härliga bilder som vanligt på er :love:

Tack så mycket, han är ju trots att en Buffaloponny, haha :D

Och ni är också jättefina! Och somsagt, den dära ryck-galoppen måste vi köra i vattnet i sommar, haha! :d;)

Hej!

Jag har inte skrivit här förut, men jag heter Rebecca, och jag har hållt på med tricktraining i flera år. Det har tyvärr legat lite på hyllan på senaste.

Min förra ponny kunde bergsgeten, yoga, buga, och början till spansk skritt.

Jag har en häst nu, arabkorsning, som jag tänker börja träna med. Så ni komemr få se bilder när vi kommit igång lite mer ;)

Tränar ni själva (tex läser böcker och sådant) eller tar ni hjälp utav en "tricktraininginstruktör"?

haha tack! Ja men absolut! det kommer bli fräsigt värre! det kommer se ut som en tornado på vatten ungefär!;)

kl

Några på mig och Nakenhästen.

Jag ser faktiskt det här som ett trick eftersom det är en bank som hon alltid velat hoppa upp på
26084147.jpg

26084659.jpg

yoga, Fast syftet är strech, därav bakhoven på benet:p
26085434.jpg

26085213.jpg

Puss på dig också :love:
26086588.jpg

Aaw, han är så söt! Måste ju börja träna på spanska skritten med Ella, fast jag antar att det kommer att ta ett tag. Hon bugar mest när jag försöker be henne lyfta benen numera:o

Idag hade vi oseriös trickträning i stallet, hehe.

Precis innan Algot kastar iväg spöt rakt mot fotografen (och kameran:eek:)
Jag börjar misstänka att han gått och blivit ond, min lille nallebjörn!

Vääänta...

Och varsågod!

Godnattpuss:D

Haha javisst är vi;) Världens mest charmerande bilder... inte:angel:

Så fina ni är och din lille mordlystna nallebjörn borde sitta inne! Kriminell söthet är det tal om här :D

Hehe, jag önskar att Conny hellre hade bugat när jag petar på benen ;) Nejdå, istället står han bara och tittar på mig som att jag var totalt vrickad. "Vill du att jag ska göra nånting eller? Säg det isåfall!" Sedan om jag knäpper med fingrarna vid sadelgjordsläget börjar han veva med frambenen och ser överlycklig ut :D

Nåja, det kommer nog med tiden ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 953
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka