Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

Åh va kul! Lycka till :banana: Din ponny är otroligt vacker!

elolisosa: Ja det kan jag förstå, hehe:) Älskar våren!

CoNo: Ni som är så duktiga! Snart kommer ni också att buga uppsuttet, och du kan ju till och med hoppa upp från bugan ju! Har funderat många gånger på om jag skulle klara av det, men det slutar alltid med att jag kommer på att jag är för ovig:D

Det där med att ta med fotograf tycker jag lät strålande! Så får vi något fint att titta på;)

Hehe, vi får se vad "snart" innebär i denna aspekt :D

Äsch, hoppa upp i en bugning är inte det minsta svårt! Man får vänta med att lägga över benet och räta på sig innan hästen är uppe igen, bara. Förra våren stannade Conny kvar nere och betade när jag försökte ta hiss upp. Det slutade med en fantastiskt klumpig Norah som höll på att glida framlänges ned över halsen rakt på gräset, och samtidigt asgarvade så mycket att jag varken kunde eller förstod att jag skulle hålla fast mig :D
Såhär vackert var det!

Och så här fint blev det när jag fick vett nog att räta på mig och klistra på ett - högst onaturligt - leende!

(imorgon när jag vaknar lär jag ångra att jag nånsin erkände detta :D:angel:)

Haha ja då kanske jag ska göra ett försök:D
Nä men ni är så söta! Och sådär väldigt osmidigt tycker jag inte det ser ut. Jag har värre exempel på att komma upp på hästen;)

haha, men någon gång måste man ju få bevisa att man kan vara lite osmidig ibland... men ni är då så himlans söta tillsammans :laugh:

ella_99: jag tror nog allt att du kommer att ta dig upp från bugningen, hästen är ju mkt. lägre från marken då, hehe! :D

Nää vilken sötnos! och va avis jag är på alla som har snö!! här har vi inget alls!

Haha, vad läskigt. Det måste du lägga in en film på!! :banana:

Min ponny är inte alltid 100% positiv när jag rider barbacka. Hon säger till när hon vill att jag ska hoppa av om hon tycker jag rör om pälsen för mycket (behöver jag säga att hon har känslig hud :P) men hon brukar finna sig i det tillslut

Jösses vad duktiga ni alla är!!
Man blir så inspirerad av er, och jag kan ju bara fortsätta drömma om att jag en gång kan bli lika duktiga som er!

Jag tror att du menar den HÄR? Det är iaf i Onsala :)

Och jag måste bara säga att denna bilden är helt fantastisk!!

haha, ja jag får ta och göra det, ska bara få någon att filma mig :D

*kl*

alla är så j*kla duktiga :love:
Själv har jag inte så mkt nytt att komma med, har inga nya bilder eller filmer,,,

http://www.youtube.com/watch?v=LCvJUtn0E_4&feature=channel_page

det är det nyaste. blandade filmer gamla och lite nyare. Tuffis visat lite tricks...Peewee är mest med och tramsar sig :D några bloopers med ;) låt oss säga att det ofta händer oplanerade saker här också:D

Hjälp så underbart mycket snö! Vi fick ett par centimeter som regnade bort lika fort igen..

Här är vår senaste uppdatering, dagsfärska bilder!
Några rejäla benlyft
7Februari-0952.jpg

7Februari-092.jpg

7Februari-0910.jpg

Efter månader av träning har polletten trillat ner :D Nu går det superbra, och han flaxar mer än gärna med benen. Jobbar på att få en längre rörelse framåt (i dagsläget går han ca en decimeter i taget..)

Allvarligt talat, du får snart inte vara med här längre för jag svimmar varje gång jag ser din häst! Han är ju faktiskt kriminellt söt :love::love::love:
Och vad duktiga ni blivit! :laugh:

Det här var alltså sista gången du lägger in bilder utan att varna först, okey? :D

7Februari-0952.jpg

vilken snygging :love: och vad duktiga ni är!!

Lägger ut en gammal bild på oss, från sommaren 08 :)

atlas-ligger-ner-206_16227803.jpg

åå, vilken mysig bild :love: längtar till sommaren nu...

hemma hos oss är det snöstorm, det ha kommit drygt 2 dm snö idag *suck*
men det hindrar inte mig för att träna mina hästar :D tvinga ut mamma och ta lite bilder på mig och Farez i snöstormen!!

26060983.jpg

haha, jåå "lite" snö kan inte hindra oss :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 953
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka