Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

Här är från dagens, jag bjuder på denna haha:rofl:

Jag tänkte alltså att Pink skulle lägga sig ner vanligt och inte på sidan, för förra gången ute så la han sig inte på sidan,
men jag har aldrig vågat prova med sadeln så han inte mosar den,
idag kändes som en sån dag, och ja ni ser ju hur det blev med det...hehe

Vi skrattade så vi grät kan man säga, jag skrattar tillochmed redan i landningen haha

Sadeln klarade sig btw hehe

gt1.jpg

gt2.jpg

gt3.jpg

gt4.jpg

gt5.jpg

:rofl:

Här är en "vanlig" bild hehe
mer kommer imån när jag fixat dem.
gt6.jpg

haha, vilka härliga bilder :D ni är så duktiga :)

Hahahaha det är inte så att Stine står med en pickadoll och skjuter på er egentligen, haha :D

Hoppas ridning i halsring gäller ? :angel:

26302488.jpg

26302489.jpg

26302490.jpg

Bilderna är dock från i sommras eftersom till hösten flyttade ägaren [Cinora] ner till Halmstad på gymnasium. Men fina bilder alla andra btw !

Till Zahlo;

Jag har tittat på flera bilder och filmer som du lagt in. Ni är så otroligt duktiga och det är en fröjd för ögat att se varje gång! Vilken energi och glädje det verkar vara i er träning. Sådan harmoni och samarbetsförmåga ser man inte varje dag ;)
Har en liten fråga bara - men den får du gärna svara på i PM. Vad är det för sadel du har? Den ser så fin ut och jag är lite på jakt efter en bekväm barock/akademisk sadel. Tänkte fråga dig som verkar ha bra koll.

Så fina ni är! Och nu längtar jag ännu mer efter våren och sommaren och fotografera och att träffas och ja... you name it :D;)
Men ni är jätteduktiga!!

Tackar tackar! ja jag meeeeeeeeed! alla vitsippor! och jag har tvingat hit stine i slutet av april då jäklans! men du... msn..nu!

vad fina bilder, och härligt det ser ut med lite vår bilder :laugh: fast man blir lite avis för vi här uppe har drygt 1m snö och mer kommer det *suck* man längtar så mycket till våren när man ser dina härliga bilder på dig och Pink!:bump:

Tack så mycket! men jag är ju avis på dig! jag vill ha mycket snö, SEN kan det bli vår, alternativt vår direkt eftersom vi aldrig får nån snö ändå:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 959
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka