Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

*kl*

20993158.jpg

Första gången uppsuttet
23673765.jpg

Spelar fotboll :p
23674109.jpg

*kl*

Jätte fina bilder allihop :love:

Har inte så mkt nytt, men ja kan väl lägga in något.

23665719.jpg

Har bara bilder från att jag och tuffe visade några av tjejerna några små trick innan vi skulle ut och köra.
Stegra igen, han tar säldigt små komandon nu, höja grimskaftet lite, vinka med ena handen och säga up.

23665424.jpg

Han kan sitta nu, men det behöver lite finslipning. Här visar han också bestämmt att maten är viktigare än tricket :D Efter som vi inte tränade riktigt utan bara gjorde lite "show off" så skrattade jag bara åt honom :angel:

Jaså, är det du :D
Bra, då vet jag ;)

Här kommer några få nya av oss, från förra helgen.

Pussar gör han klockrent nu :)

Bonus!
(foto: Malin Andersson)

Men åhnje! stackars han!
Men va kul att det går bra i övrigt! Tack! ja de var så fina! jättekul att fota dem två med klänning och allt!

Hej! måste bara säga att ni alla och era hästar är otroligt duktiga! Väldigt imponerande! undrar om alla hästar kan lära sig sånna trick eller om det bara är vissa som har talangen? skulle gärna vilja lära min häst något trick men tvivlar på att jag klarar av det...

+ Zandra: Tack :laugh:

house: Alla hästar kan, det tar bara olika lång tid och det behövs olika metoder :) lycka till :)

okej tack! ja jag provade lite idag, min häst var duktig för att vara första gången men hon såg lite förvirrad ut..:) men det var kul!

Hade med lillebror och vår kusin ut och fotade i helgen. Så de fick köra spötricket med hästarna (Algot har blivit en mästare på det!)

För Ella och brorsan gick det något sämre. Ella fattade inte vem hon skulle ge spöt till :D

En bonusbild på tre av dem (Algot ville inte va med)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Senast: lirco11
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 218
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar