Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har inte så mkt nytt, men ja kan väl lägga in något.
Har bara bilder från att jag och tuffe visade några av tjejerna några små trick innan vi skulle ut och köra.
Stegra igen, han tar säldigt små komandon nu, höja grimskaftet lite, vinka med ena handen och säga up.
Han kan sitta nu, men det behöver lite finslipning. Här visar han också bestämmt att maten är viktigare än tricket Efter som vi inte tränade riktigt utan bara gjorde lite "show off" så skrattade jag bara åt honom
Hej! måste bara säga att ni alla och era hästar är otroligt duktiga! Väldigt imponerande! undrar om alla hästar kan lära sig sånna trick eller om det bara är vissa som har talangen? skulle gärna vilja lära min häst något trick men tvivlar på att jag klarar av det...
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.