Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

hehe, en töntig hingst :P inte spec "hingstig" av sig heller ;) Han föltuggar åt allt och alla typ :rofl:

Ja, nu vill vi ha nya bilder av Sshameless också :p

haha:D vilken mes:D
Pink är också en mes, en diva och lite(mycket) homosexuell.
Idag vårlade han åt chessman och spände upp sig för honom. Så gjorde han hela tiden förra året också, då vrålar han, kröker på nacken och passagar förbi honom i hagen, båda annars lugna valacker, men dåå blev Pink så himla kär i honom;)

Snart kommer det bilder:)

Jaha haha, Sicken rolig en :p :D

När jag och Atlas rider ut brukar han blåsa upp sig mot småhästarna men är det en stor häst som kommer så blir han som mobbad. Han skulle nog sprungit och gömt sig om han fick syn på Chessman ;).

Näe, kanske inte riktigt så. men nu har han allt blivit kaxig när ledarhingsten står i en annan hage. Då ska det minsann vara han som bestämmer. Han tror allt att han är ngt den lilla mesponnyn :p:).

Senast ändrad:

Här kommer de nyaste bildena från mig:

we3.jpg

we1.jpg

we4.jpg

we6.jpg

we5.jpg

we7.jpg

we8.jpg

we2.jpg

Fler bilder kommer när jag hunnit fixa med dem lite mer :-D

Ja, jag har det jättebra! Dessvärre är Atlas ärrig och så nu efter bråk med den andra hingsten :(.
men men. annars är går det jättebra!

Vilka vackra bilder det var på Liv och Diba föresten :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Senast: lirco11
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 218
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar