Sv: Trasigt mammahjärta
Jag förstår att det det bli utdraget så att min son får lära känna mig och bygga upp en trygghet med mig igen, det förstår jag...men en timme var 3e vecka under 5 månaders tid, det blir samanlagt 5 timmar.
Resan stör mig inte ett dugg, kan nu under sommaren resa dagligen dit om det vore så.
Precis, jag har missat 2 år och får en timmes umgänge var 3e vecka...
Jag anser dock att hon har inget med detta och göra, jag får så kort tid så hon kan gott och väl hålla sig undan och ge mig en timme av dygnets 24 timmar.
Jag har lämnat in förslag på 2 veckor denna sommar, utspridd under hela sommaren, en vecka i taget eller i sträck. Vill min son vara mer eller mindre är upp till han. Vill han åka hem efter 10 min med mig så kör jag hem han.
Det har jag gett som förslag, men jag har istället fått 3 timmar under hela sommaren.
Visst kan det verka uttdraget, men jag ser en fördel i att planen är långsiktig och faktiskt utmynnar i något som är någorlunda rimligt.
Jag förstår att det det bli utdraget så att min son får lära känna mig och bygga upp en trygghet med mig igen, det förstår jag...men en timme var 3e vecka under 5 månaders tid, det blir samanlagt 5 timmar.
Resan stör mig inte ett dugg, kan nu under sommaren resa dagligen dit om det vore så.
Vad man hinner göra på dom timmarna? Ja, betydligt mer än ni gjort de senaste två åren. Du får helt enkelt se till att ta dig tid att åka de där 12 milen så du inte behöver stressa, utan är där i god tid. Det är ditt ansvar, 12 mil är ju ingenting.
Precis, jag har missat 2 år och får en timmes umgänge var 3e vecka...
Frun är ju trots att del av din sons närmaste nätverk och en del av hans vardag, jag ser inget konstigt i att hon är med.
Jag anser dock att hon har inget med detta och göra, jag får så kort tid så hon kan gott och väl hålla sig undan och ge mig en timme av dygnets 24 timmar.
Spontant kan jag ju tycka att du ska komma med ett förslag som innebär mer umgänge på kortare tid, men ändå i närheten - så kanske ni kan mötasnågonstans på vägen.
Jag har lämnat in förslag på 2 veckor denna sommar, utspridd under hela sommaren, en vecka i taget eller i sträck. Vill min son vara mer eller mindre är upp till han. Vill han åka hem efter 10 min med mig så kör jag hem han.
Det har jag gett som förslag, men jag har istället fått 3 timmar under hela sommaren.