Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud vad starkt!! Heja dig!!!Tränade med en kompis på hennes jobbgym idag.
Hade 0 förväntningar, men fick till 6 reps på 100 kgoch en liten 1:a på 105 kg.
Kändes sjukt??! Fattade ingenting efteråt, man hör nån form av fnitter efter andra repetitionen
Och @Nordthor TackHerregud vad starkt!! Heja dig!!!
Förstår att viktade pull-ups är kul, jäklar vad starktOtroligt starkt @pepp![]()
Jag har någon platå kring 90 kg, 100 kg är ju MÅLET
Jag har haft för mkt stress i livet senaste veckorna. Egentligen haft mycket senaste åren men nu har det verkligen eskalerat på ett par olika plan. Fick som magkatarr-känsla för någon vecka sedan och mådde illa, noll aptit, trött osv. Lite dålig spiral att då äta för lite, få för lite energi, inte orka planera in träningen som jag heller inte hade tid för. Nog gnällt! Jag mår bättre för tillfället och har ätit ikapp litegrann och kom iväg till gymet igår kväll!
Visa bifogad fil 162944
Tycker viktade pull-ups är så kul för jag tycker fortfarande det känns så sjukt att jag kan göra det?! PB igår på +7,5 kg x 1. Kom iofs på att jag kan ju vägt något kilo mindre än vanligt igår så kanske var därför det gick
Får se om det blir ett eller två pass till denna veckan.
Otroligt starkt @pepp![]()
Jag har någon platå kring 90 kg, 100 kg är ju MÅLET
Jag har haft för mkt stress i livet senaste veckorna. Egentligen haft mycket senaste åren men nu har det verkligen eskalerat på ett par olika plan. Fick som magkatarr-känsla för någon vecka sedan och mådde illa, noll aptit, trött osv. Lite dålig spiral att då äta för lite, få för lite energi, inte orka planera in träningen som jag heller inte hade tid för. Nog gnällt! Jag mår bättre för tillfället och har ätit ikapp litegrann och kom iväg till gymet igår kväll!
Visa bifogad fil 162944
Tycker viktade pull-ups är så kul för jag tycker fortfarande det känns så sjukt att jag kan göra det?! PB igår på +7,5 kg x 1. Kom iofs på att jag kan ju vägt något kilo mindre än vanligt igår så kanske var därför det gick
Får se om det blir ett eller två pass till denna veckan.
Jag har ett sabla set med isolerad armträning och egentligen inte tid att åka till gymmet.
Åh nejJag har ett sabla set med isolerad armträning och egentligen inte tid att åka till gymmet.
Visa bifogad fil 162966
Haha jag har faktiskt ätit två ostmackor precisÅh nejfinns det nån övning du kan göra hemma som räknas? Dips mot bänk? Eller ostmacka, den ligger under biceps
![]()
Jag har ett sabla set med isolerad armträning och egentligen inte tid att åka till gymmet.
Visa bifogad fil 162966
Bra jobbatDet känns jättetöntigt att skriva det här, men jag är stolt över mig själv idag. Har en ovana att skjuta på framförallt konditionsträning, och har gjort just det i ett par, några veckor sedan jag bestämde mig att komma igång med regelbunden träning. Men idag blev det gjort och det var roligt. Trots min mörbultade kropp längtar jag till nästa pass imorgon![]()