Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat!! Det är så bra att filma ibland och se hur det faktiskt ser ut! Det ser riktigt stabilt utBad killen filma när jag körde mark igår! Är medveten om att vikten kanske studsar för mycket och att jag överböjer i toppläget
Nyttigt att se!
Bra jobbat!! Det är så bra att filma ibland och se hur det faktiskt ser ut! Det ser riktigt stabilt ut![]()
Bicep curlsVisa bifogad fil 161762
Isolerad armträning är ju inte något jag egentligen gör just nu men kanske skulle lägga in ett par hemma-pass armträning för att klara månadens utmaning![]()
Starkt!!Idag drog jag av plåstret och plockade på 100 kg i mina RDL! Det var faktiskt inte så farligt som jag trodde, känner mig STARK!! Hade nog kunnat göra ett par reps till på den vikten.
Ett mycket bra ben/rövpass med flera PB i 3 av 4 övningar! Körde även hipthrusts på 100-90-80 kg, men inga reps-PB där.
Visa bifogad fil 161782
Snyggt!!17 pass fick jag in i januari så det är jag nöjd med. Och februaris första pass blev gjort idag.
Visa bifogad fil 161793
Trodde att programmet skämtade med mig när jag skulle bänka 35 kg eftersom jag som mest lyckades med 7 av 10 reps med 32,5 kg förra gången. Var helt chockad över att jag faktiskt lyckades med alla reps enligt plan idag (även fast de sista gick låååångsamt upp)![]()