Har tagit nya tag i att försök hitta en träningsform som fungerar, Köpte en MTB idag, ska hämta den senare i veckan pga lite montage som ska göras, får se då om det kan vara nåt att ägna sig åt... Jag cyklade en hel del för 10-15 år sedan en period när jag inte hade häst och var tsm med en kille som ägnade sig åt det. Var jättekul attt köra ihop tyckte jag, men tidsbrist i och med att hästantalet ökade och brist på träningskompis gjorde inte att jag fortsatte när cykeln började rackla för typ 7 år sedan. Provade i somras när jag gjorde illa höften och det kändes helt okej, får hoppas det funkar som träningsform. Springa är ju bevisligen ingenting jag kan räkna med att göra. Så jävla less. så fort jag hittar nåt att faktiskt ägna mig åt så sätter kroppen stopp på ett eller annat sätt. Väntar nu med spänning på vad som ska krångla härnäst så att cykel inte heller blir min grej... svanskotan kankse?
I brist på att kunna delta i löpargruppen så blev det ett pass ben/rumpa ikväll.
I brist på att kunna delta i löpargruppen så blev det ett pass ben/rumpa ikväll.