De i navy är sjukt snyggaJag håller med om BB High Waist Camo, klickade hem ett par för 299 när de hade kampanj på dem. Fantastiskt sköna och bra passform. Nu har jag satt dem på bevakning på Sellpy, för jag vill ha ett par i navy också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De i navy är sjukt snyggaJag håller med om BB High Waist Camo, klickade hem ett par för 299 när de hade kampanj på dem. Fantastiskt sköna och bra passform. Nu har jag satt dem på bevakning på Sellpy, för jag vill ha ett par i navy också
Lånar en mening.Det är definitivt ett sådant där pass som ser lättare ut än det är, men jösses vad svettigt det blev!
De är de bästa passen tycker jag! Det är liksom lätt att lura hjärnan att "det här blir nog inte så farligt", och lagom till att man inser hur fel man hade är det för sentLånar en mening.
Mitt träningspass kan tyckas vara löjligt lätt, med tanke på att jag sitter på en boll och lallar med en 2 kg-vikt. Men det är uppenbarligen ändå ansträngande. För svetten rinner...
(jag har för övrigt på eget bevåg lagt in några stycken "situps" på bollen, jäklar vad det känns i magen...)
Det är ju inte nödvändigtvis tyngden på vikten man håller i som är avgörande. Utan vad man använder den till, vilka övningar man gör. Jag menar marklyft 2 kg är väl en baggis. Och mina övningar är väl i sig inte särskilt jobbiga. Men, som sagt, svetten rinner så nog biter det allt. (om det inte är så att de ha väldigt varmt på gymmet för att man ska svettas mycket och tro att man jobbar på bra... )De är de bästa passen tycker jag! Det är liksom lätt att lura hjärnan att "det här blir nog inte så farligt", och lagom till att man inser hur fel man hade är det för sent
Gjorde en del träning på boll förr, men tycker alla bollar är för små. Hur stor boll använder du i diameter? Tror 80cm är det jag hittat som störst.Det är ju inte nödvändigtvis tyngden på vikten man håller i som är avgörande. Utan vad man använder den till, vilka övningar man gör. Jag menar marklyft 2 kg är väl en baggis. Och mina övningar är väl i sig inte särskilt jobbiga. Men, som sagt, svetten rinner så nog biter det allt. (om det inte är så att de ha väldigt varmt på gymmet för att man ska svettas mycket och tro att man jobbar på bra... )
Jag har en boll som egentligen är snäppet för stor för mig. Ingen aning om diametern, men jag är inte så lång...Gjorde en del träning på boll förr, men tycker alla bollar är för små. Hur stor boll använder du i diameter? Tror 80cm är det jag hittat som störst.
Hua! Det låter asjobbigt! Plötsligt framstår intervallerna jag körde idag som rätt bekväma i jämförelse (vi körde (2 x) 1 200-800-600-400-800)Intervaller igår, 6*400 m, med 10 armhävningar, 25 m sprint, 10 situps, 25 m sprint och 10 situps till mellan varje intervall. Jösses så trött jag var när vi var färdiga
Det var det också! Och inte kunde jag gnälla heller eftersom de andra två hade sprungit 2 km på 8 minuter minuterna innanHua! Det låter asjobbigt! Plötsligt framstår intervallerna jag körde idag som rätt bekväma i jämförelse (vi körde (2 x) 1 200-800-600-400-800)
Jag gillar kompressionstights och har 2xu, har dem främst till fotboll, löpning och återhämtning efter match!Har ni i träningstråden några bra tips på tights? Kommer pyssla med crossfit och gymträning. Vill ha tights som inte ramlar ner, åker upp eller blir genomskinliga. Helst inte jättedyra heller men hellre bra än billiga!
Har ni i träningstråden några bra tips på tights? Kommer pyssla med crossfit och gymträning. Vill ha tights som inte ramlar ner, åker upp eller blir genomskinliga. Helst inte jättedyra heller men hellre bra än billiga!
Har ni i träningstråden några bra tips på tights? Kommer pyssla med crossfit och gymträning. Vill ha tights som inte ramlar ner, åker upp eller blir genomskinliga. Helst inte jättedyra heller men hellre bra än billiga!
Jag har faktiskt lyckats att träna på hemma och hålla armbågarna smärtfria. Jättenöjd! Bokat PT också men det fanns inte tid förrän längre fram, men det ÄR iallafall bokat!