Jahopp, dagens simlektion var ju lite av en flopp. Eller det var den kanske inte, men vi kan väl säga som så att mina farhågor gällande vilken usel simmare jag är besannades. Hade ändå hoppats på att det fanns något slags hopp för mig, men det ser tyvärr mörkt ut. Känner just nu att jag bara vill skita i allt och återgå till mitt "tantsim", jag KAN ju liksom simma som så och ska det vara såhär hopplöst svårt att "ta det till nästa nivå" så vet jag inte om jag har så mycket lust faktiskt, men jag ska naturligtvis ta mig samman och gå på morgondagens lektion också. Förhoppningsvis känns det lite mer hoppfullt efter det, och om inte annat kan jag ge det en mer rättvis bedömning efter att ha testat mer än en gång.
Positivt var i alla fall att jag fick möjlighet att duscha ordentligt då simhallen jag besökte låg i ett område där vattnet funkade (stora delar av stan har annars varit utan vatten sen i eftermiddags)
Positivt var i alla fall att jag fick möjlighet att duscha ordentligt då simhallen jag besökte låg i ett område där vattnet funkade (stora delar av stan har annars varit utan vatten sen i eftermiddags)