Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Kul att få ett mål med träningen och inte bara ”springa för att springa” Jag har ju ändå löpningen som min huvudsakliga träning så då är det ju kul att flika in några lopp. Tänker om man har ett par 10k lopp och en halvmara på våren och en på hösten så håller man sig i form hela året
Det blev en längre tur idag, 8,3-8,4 km nånting. Tog det lugnt och det kändes bra. Gjorde sedan 20 min med minibands på em mellan försöksheaten till Elitloppet
Är så nöjd med att ha fått ihop den här veckan
Är så imponerad av alla som springer själv hatar jag allt vad löpning heter och skulle aldrig ha tålamod att springa mer än max 10 meter typ. Har försökt flera gånger att komma igång för alla säger att det är så avkopplande och skönt men nej jag har aldrig lyckats gilla det. Har fått inse att det inte är min grej alls.
Men är galet impad av alla som kan ta sig runt en halvmara eller springa längre turer.
Ja smaken är som baken Det som tilltalat mig från början är nog friheten - jag behöver inte passa tider, kan träna vart som helst, behöver ingen dyr utrustning (men jag borde köpa nya skor, mina är snart 2 år gamla). Eftersom jag har svårt att passa tider för gruppträning blev detta den träning som jag lyckas genomföra hyfsat regelbundet...
Jag är nuförtiden mkt imponerad av de som lyckas gå iväg och träna gruppass. Jag gjorde det förr, men det var på den tiden jag bara hade jobb/studier + träning samt bodde i en stad där det fanns utbud både dagtid, kvällstid och helger. Nu med hund, häst, skiftarbete + extrajobb och boendes i en småstad med utbud endast avsett för de som jobbar kontrostider så gav jag upp att få till det med gruppträning. Tyvärr
Jag är impad av dom som pallar gå på gruppträning eller yoga AVSKYR den typen träning. Gillar styrketräning dock men löpningen är som @_Taggis_ enkel att få till och lätt att utföra var som helst!Är så imponerad av alla som springer själv hatar jag allt vad löpning heter och skulle aldrig ha tålamod att springa mer än max 10 meter typ. Har försökt flera gånger att komma igång för alla säger att det är så avkopplande och skönt men nej jag har aldrig lyckats gilla det. Har fått inse att det inte är min grej alls.
Men är galet impad av alla som kan ta sig runt en halvmara eller springa längre turer.
Unnade mej ett par nya skor efter varvet, väntar på att dom ska komma baraJa smaken är som baken Det som tilltalat mig från början är nog friheten - jag behöver inte passa tider, kan träna vart som helst, behöver ingen dyr utrustning (men jag borde köpa nya skor, mina är snart 2 år gamla). Eftersom jag har svårt att passa tider för gruppträning blev detta den träning som jag lyckas genomföra hyfsat regelbundet...
Jag är nuförtiden mkt imponerad av de som lyckas gå iväg och träna gruppass. Jag gjorde det förr, men det var på den tiden jag bara hade jobb/studier + träning samt bodde i en stad där det fanns utbud både dagtid, kvällstid och helger. Nu med hund, häst, skiftarbete + extrajobb och boendes i en småstad med utbud endast avsett för de som jobbar kontrostider så gav jag upp att få till det med gruppträning. Tyvärr
Jag är impad av dom som pallar gå på gruppträning eller yoga AVSKYR den typen träning. Gillar styrketräning dock men löpningen är som @_Taggis_ enkel att få till och lätt att utföra var som helst!
Unnade mej ett par nya skor efter varvet, väntar på att dom ska komma bara