Jag lovar! Dock väldigt bra att höra det från andra också, så ökar chanserna för att jag sköter mig
Då räknar vi med en rapport efteråt så vi får kvitto på att du verkligen skött dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lovar! Dock väldigt bra att höra det från andra också, så ökar chanserna för att jag sköter mig
Det är SJUKT värt det, gjorde det under vårenOm det går att få ihop schemat så tänkte jag gräva ett djupt hål i plånboken och träna med PT två gånger i veckan resten av året (bredvid jobbet).
Det är SJUKT värt det, gjorde det under våren
Word mvh född latJag tror det är enda sättet för mig att komma igång
Nämen, vad surt! Axelskador är ju tyvärr inte helt ovanliga Har du någon aning alls om vad som kan tänkas orsaka det?Jaha, haft en så roligt träningsvecka och så avslutades den med att axeln sa upp sig under dagens push press eftersom jag är vuxen och kan hantera mina känslor och motgångar började jag gråta i omklädningsrummet ah well, det var väl en tidsfråga innan det skulle hända igen. Funderar på att vända mig till ännu en sjukgymnast för en second (third om man räknar naprapaten) opinion på om det finns något jag kan jobba med.
Naprapaten kunde inte hitta något fel, sjukgymnasten sa impingement (att det är för trångt i leden ungefär) och att det inte finns något att göra för att förbättra det. Inte förrän det blir så dåligt att man måste gå in och operera.Nämen, vad surt! Axelskador är ju tyvärr inte helt ovanliga Har du någon aning alls om vad som kan tänkas orsaka det?
Förhoppningvis kan du ju vara med nästa gång iställetKan rapportera att det gick fint att vara med på crossfit-festen idag, jag höll mig i skinnet ordentligt och hade trevligt. Kan dock inte låta bli att känna mig ledsen, frustrerad och faktiskt lite bitter över att jag inte kunde vara med på riktigt, det såg så fruktansvärt roligt ut och det var så härlig stämning. Men men, sånt är livet!
Ja fast grejen är ju att jag inte ska ha kvar mitt crossfitmedlemskap så himla mycket längre till, så det här kändes lite som sista chansen. Säkert därför det känns lite extra jobbigt också! Men det blir nog bra ändå ska vi seFörhoppningvis kan du ju vara med nästa gång istället
Ja fast grejen är ju att jag inte ska ha kvar mitt crossfitmedlemskap så himla mycket längre till, så det här kändes lite som sista chansen. Säkert därför det känns lite extra jobbigt också! Men det blir nog bra ändå ska vi se
Just det, förlåt, vet inte varför det hade ramlat bort ur min hjärna.Ja fast grejen är ju att jag inte ska ha kvar mitt crossfitmedlemskap så himla mycket längre till, så det här kändes lite som sista chansen. Säkert därför det känns lite extra jobbigt också! Men det blir nog bra ändå ska vi se