Jag har verkligen landat i beslutet att pausa mitt crossfitmedlemskap och det känns bättre och bättre för varje dag som går. Nu ska jag bara ta tag i att skicka det där mailet där jag faktiskt informerar dem om saken också...
Känner för övrigt att jag varken har tid, energi, motivation eller möjlighet till träning den här veckan och funderar på att låta det vara så istället för att pressa in ett pass när jag egentligen borde göra annat. En annan del av mig får dåligt samvete och tänker att jag bara är lat och att det bara är att ta mig i kragen. Återstår att se vilken del jag lyssnar på i slutändan, men överlag känner jag mig rätt urvriden på alla fronter just nu. Försöker skapa små stunder för återhämtning här och där men det är som att det aldrig räcker. Och när jag väl har tid att återhämta mig har jag svårt att slappna av för att det känns som att jag borde använda tiden till att träna
Vi ska ha vårt sista bröllopsfirande (av 4
) på lördag och har av den anledningen familj här på besök från imorgon till på tisdag nästa vecka, så eventuellt låter jag energin gå till det och satsar på någon slags omstart i början av nästa vecka.