Distraherar mig med Buke medan jag sitter på tågstationen, mitt mellan Espresso House och Pressbyrån. Vääääldigt sötsugen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, jag älskar det här! Vilken underbar idé!ang att vela/tveka om träning såg just dethär
https://www.resume.se/nyheter/artik...ettis-lanserar-tvekjour-med-musse-hasselvall/
Och jag läser hela tiden -träningstwerkar. Fick inte alls ihop det förstang att vela/tveka om träning såg just dethär
https://www.resume.se/nyheter/artik...ettis-lanserar-tvekjour-med-musse-hasselvall/
Knäböj idag på jobbgymmet Excentriska böj stod på programmet, nåt otroligt mycket lättare idag än förra gången jag gjorde det för en månad sen (idag 5 kg mer på stången dessutom). Så nånting händer
Kör du fortfarande program ur Stora Träningsboken för kvinnor?
Jag håller igång lite smått här på bortaplan! Tycker det är skönt att få in lite träning varje dag annars hade det blivit alldeles för stilla för mig
Igår eftermiddags körde jag intervaller på löpband, det var riktigt roligt faktiskt men har inte haft tillgång till löpband sen jag började med crossfit för drygt ett halvår sen Lite knäböj efter det.
I morse körde vi lite rygg o axlar innan frukost, hantelrodd, axelpress, good mornings bland annat. Imorgon satsar vi på promenad innan frukost o sen ska jag simma lite längder i poolen tänkte jag
Resten av dagarna njuter vi av god mat, sol, bad och lite för mycket alkohol Vinprovning idag på en fantastiskt fin vingård uppe bland kullarna en halvtimme härifrån exempelvis.
Nu ett varmt skumbad medan pojkvännen tar en tupplur och sen är det dags att äta igen haha
PS! Klarade 2 min plankan härom dagen, pojkvännen tog tid
Nä, det slutade jag med någon gång i våras Det var kanonbra för att komma igång med styrketräningen ordentligt, men efter typ ett halvår kände jag att volymen "per basövning" s.a.s. blev för liten. Sen dess har jag dels freestylat lite, dels kört enligt Styrkelabbets minimalistiska program och de senaste veckorna har jag kört ett knäböjsprogram i Mized-appen (Lofsans träningsapp). Vad det blir sen får vi se
Det låter alldeles för härligt det där, du Här var det 1 plusgrad imorse när jag skulle till jobbet
Okej kul! Var nyfiken bara Gillar du Mized-appen?
Uuuusch 1 grad tänk om vi kunde fått ta med det här vädret hem?
Blev ett styrkepass igår igen på jobbet på lunchen. Superbra! Har sjukt mycket på jobbet nu men försöker tänka att det kanske är då man behöver träningen som bäst
Idag har vi haft en aktivitet på jobbet hela dagen. Har inte suttit många minuter, och dagen har också varit rejält mycket längre än vanligt. Skönt att det är gjort! Så svårt att planera såna här saker när man jobbar deltid och inte är där varje dag, så jag har varit duktigt nervös för det här.
Nu är tanken att så fort som möjligt ta tag i livet igen. Vad är era bästa tips på att inte gå ut för hårt (och därmed tröttna)? Med träning utanför stallet alltså?