Jag tror jag tänkte överraska både henne och mig med det Tror också hon ser det som en fördel att jag åtminstone försöker.Jamen verkligen, det är ju toppen att ha det lite regelbundet så att man kan mäta resultat, planera och jobba på ett helt annat, mer effektivt, sätt. Jag kör med PT en gång i veckan och kan tycka att det är lite för ofta egentligen (även om det naturligtvis är kul) så om jag bestämmer mig för att köpa in mig på en omgång till blir det nog varannan vecka eller så tror jag visst.
Jag får in ca 10.000 (ibland typ 10.500:- ) + bidrag till busskort nu då. Så det är på absoluta gränsen att 800:- /månaden funkar. Men samtidigt läggs mycket pengar på sånt jag egentligen inte behöver.
Därför tänkte jag att om jag bokar direkt när jag får pengar så är ju resterande summa vad jag får lov att klara mig på resten av månaden liksom. Och jag tänker att det är en vanesak.
Hur man har råd till 1 gg/v (vet flera som gör det, eller åtminstone varannan/ 1,5 v mellan) övergår mitt förstånd. Jag är så fast vid att inte ha pengar...
Men en sa en gång att "det är ju som en krogrunda en helg" och ja, dricker man inte så är det väl ungefär vad man sparar på det. Typ.