Nu har jag och flisan varit på babysim. Inte ngn superträning för mig direkt men borde kunna gå in som vardagsmœtion plus. Blir ju en hel del kräftgång i barnpoolen när man är 185cm lång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer inte riktigt ihåg exakt men artros i halskotor och för trång passage i ryggmärgskanalen. Ganska diffusa symptom, mest osymmetriskt rörelsemönster och snedhet i kroppen och de flesta såg inget konstigt men ägarens magkänsla stämde tyvärrHärligt med ett sånt träningspass
Men fy va tråkigt med hästen Vad är det för fel?
Kommer inte riktigt ihåg exakt men artros i halskotor och för trång passage i ryggmärgskanalen. Ganska diffusa symptom, mest osymmetriskt rörelsemönster och snedhet i kroppen och de flesta såg inget konstigt men ägarens magkänsla stämde tyvärr
Vad köpte du för pulsklocka? Är du nöjd med den?Idag var en sån där dag då ingenting klaffade. Ongen stökade inatt så jag låg vaken mellan fyra och halv sju, det blev tokigt med mattider och plugget gick skitsegt. Det slutade med att jag for till gymmet och körde bänkpress bara för att få göra av med lite aggression. Blev något sorts "varken hackat eller malet"-pass med tre tunga set på 45 kg och några lättare på 40 resp. 35 kg. Avslutade med två dropset militärpress, satan vad fort jag tar slut i den övningen.
Hoppas på mer ordning och reda imorgon så jag kan få till både lite löpning och lite gymmande. Fick hem min nya pulsklocka idag, lite peppad på att prova.
Vad köpte du för pulsklocka? Är du nöjd med den?
Usch va sorgligt Min bästa kompis häst fick ju tas bort pga artros i halsen och kissing spines i ryggen i våras. Han hade också en konstig rörelsestörning utan att vara halt. Sen blev han halt och behandlad i bakknäna och efter all vila som blev pga det så tappade han muskler och då kom symptomen för artrosen fram mer och mer och han gick knappt rida eller ens leda från hagen utan att han exploderade.
Vilken skit! Lider med dig och ägaren
Så otroligt ledsamt, hästen är dessutom bara 7 år Behandling i bakknäna provades här också men han blev bara värre av det... Han ska i alla fall få gå i vanlig hage med sina kompisar fram tills det är dags, extra gos och pyssel så att hans sista tid blir så bra det går
Så otroligt ledsamt, hästen är dessutom bara 7 år Behandling i bakknäna provades här också men han blev bara värre av det... Han ska i alla fall få gå i vanlig hage med sina kompisar fram tills det är dags, extra gos och pyssel så att hans sista tid blir så bra det går
Åh fy vad sorgligt @zassoo! När de är så unga också! Har inte du haft rätt mycket otur med medryttarhästar, eller är det jag som minns fel? Stor kram till både dig och pållen i alla fall, jag känner med er!
Men lelle vän. Stackarn! Och stackars er tvåbeningar också, vilken vidrig situation.
heart
Åh fy vad hemskt!
Gilla på träningen, men fy vad hemskt med hästen.I tisdags styrketränade jag för första gången på typ två veckor, riktigt skönt! Har ju inte blivit knappt någon träning alls på semestern pga vattenbristen, jobbigt att träna när man inte kan duscha efteråt (apropå det så är borrning av ny brunn på g ) Men jag lallade omkring lite på gymmet och använde de redskap som var lediga. Ostrukturerat men ganska najs. Chins, farmer's walk, kombination av styrkevändning+frontböj+pushpress, armhävningar. Typ så. Mysig träningsvärk igår och idag
På minuslistan så är hästen sämre än vad någon hade kunnat föreställa sig och kommer inte finnas kvar så mycket längre
Haha har gjort en sprint-triathlon och ett midnattslopp, det är så långt min tävlingserfarenhet sträcker sig utanför hästvärlden men jag ska försöka hålla er uppdaterade med hur det gårKul!! Hoppas du hänger kvar i tråden för detta låter roligt att följa
Har du gjort någon av delarna förr? Typ cyklat Vättern eller sprungit maraton eller nåt sånt?
Alltså. Jag mår inte bra i mig själv just nu.
Tränar inte. Äter skräp. Är stressad, trött, biter på naglarna(slutade med det för några år sen, känns som att det är åter pga stress?) och är bara så jävla sliten.
Har varit ett ganska tufft halvår och jag tror absolut att det kommer vända, men jag måste ju göra något åt det för att må bättre.
Jag vill verkligen ta tag i träning, kost och hälsa igen. Men jag är så himla omotiverad?!!
Deppinlägg här. Men idag och igår har inte varit bra alltså...
Jobbigt att känna så Vad är det som stressar dig? Jobbet?
Nja, jobbet stressar mig inte alls faktiskt.
Men maken har varit(eller ja, är) sjukskriven pga har gått in i väggen, så jag har nog tagit mer stryk av det än jag trott.
Och haft alldeles för mycket för mig hela sommarn - och så ingen semester på det
Men, tänker att om jag kommer igång med livet igen så ska det nog ge sig. Dessutom har jag typ fem veckor semester (varav fyra på Nya Zeeland) att se fram emot i november. Så jag är inte särskilt orolig, men just ju väldigt trött.