Jahapp
Ont i halsen igen
Håller tummarna för att det går över till i morgon
Ont i halsen igen
Håller tummarna för att det går över till i morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ska inte äta för lite heller. Och du äter åt skogen för lite. 1300 kcal är vad du behöver för att stanna i VILOLÄGE. Där du gör ingenting.
För att fungera som människa i vardag behöver man ca 1700 kcal.
Sen, släng vågen åt pipsvängen! Den ser inte annat än kilon du bär på.
Du vet inte vad det handlar om. Att ta för givet att det är fett som har ökat i kilo verkar dumt.
Mät istället. Eller väg med en sån våg som mäter % istället för kg...
Förlåt för gnäll, men usch vad jobbigt allt är just nu. Idag är det ett år sen min morfar gick bort. Det hade varit jobbigt nog utan allt annat som hänt sista veckan. Jag har stått mina morföräldrar nära och det är fruktansvärt tungt att han inte finns mer. Samtidigt som jag inte kan fatta att det redan gått ett helt år. Önskar så att han hade fått uppleva alla förändringar i våra liv.
Förlåt för gnäll, men usch vad jobbigt allt är just nu. Idag är det ett år sen min morfar gick bort. Det hade varit jobbigt nog utan allt annat som hänt sista veckan. Jag har stått mina morföräldrar nära och det är fruktansvärt tungt att han inte finns mer. Samtidigt som jag inte kan fatta att det redan gått ett helt år. Önskar så att han hade fått uppleva alla förändringar i våra liv.
Poängen var att 11-1300 kcal är åt skogen för lite för en vuxen som inte gör annat än att bara (frivilligt) ligger i sängen och vickar på tårna dagarna i ända.Det beror ju lite på hur lång man är också.
Jag är 163 cm och får hålla mig runt 1500 kcal om jag inte vill lägga på mig.
Då är jag ändå hyfsat aktiv.
Poängen var att 11-1300 kcal är åt skogen för lite för en vuxen som inte gör annat än att bara (frivilligt) ligger i sängen och vickar på tårna dagarna i ända.
Nej, då får du äta mer av det kroppen behöver. Kroppen behöver kalorier också.Ska jag gå ner får jag hålla mig däromkring.
Nej, då får du äta mer av det kroppen behöver. Kroppen behöver kalorier också.
Jaja. Visst. Men hur fungerar du som människa på så lite?Jag känner min kropp rätt bra vid det här laget.
Jaja. Visst. Men hur fungerar du som människa på så lite?
Ok. Fint så dåAlldeles utmärkt.
Pigg och glad, sällan hungrig.
Det är inte så himla lite tycker jag med 1500 kcal
Och beröva dig själv nöjet att göra research och hitta bästa dealen? Tycker jag låter både tråkigt och riskabelt.