Vaknade med ont i halsen idag jag med
Inte jätteont dock så joag hoppas det går ööööver jättefort! Känns iaf rätt att jag hoppade träningen igår och sov 11 timmar
Japp hoppas eländet ger sig fort så vi får trääänaaaa!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaknade med ont i halsen idag jag med
Inte jätteont dock så joag hoppas det går ööööver jättefort! Känns iaf rätt att jag hoppade träningen igår och sov 11 timmar
Japp hoppas eländet ger sig fort så vi får trääänaaaa!!!
Ska snart lasta hästen och åka på hoppträning! Vet inte vad jag gett mig in på! Jag har liksom en islandshäst
Semester? Jag trodde du hade fullt upp på det där rackarns EMet? Eller du kanske har jobbat klart nu?
Denna veckan jobbar jag som fan, plus övriga dagar helt fulla. Nästa är jag ledig mycket - men då är jag barnvakt när jag är ledig typiskt.
Och ja du, vi får väl se vad vi kan hitta för kul pass, haha.
Usch vad trist @westernsuzie @Trollunge, hoppas att ni kryar på er snart!
Själv ställde jag gladeligen in dagens träningsplan (den också ) till förmån för bonding med kattunge. Vi skulle egentligen inte hämta hem vår nye lille vän förrän imorgon, men när vi ringde uppfödaren igår kväll för att bestämma tid sa han att vår katt var klar att hämtas genast ifall vi ville. Sååå istället för myskväll framför TV:n blev det roadtrip, utebliven middag och hämtning av kattunge! Det är en mycket kelig och kavat liten kille vi har fått hem, och han ligger för tillfället i knät på mig och spinner medan jag slösurfar och äter choklad.
Men imorgon hörni, imorgon ska jag ta mig ut på den där förbaskade turen till utegymmet!
Modigt! Jag vågar inte trots en ras som är ypperligt lämpad för hoppning och fick riktigt fina poäng på hoppningen på kvaliteten (dock löshoppning då).
Här är en till med ont i halsen
Jäkla förskolebaciller
Bra jobbat med armhävningarn! Jag tycker dom är svåra, men använder trappsteg för att klara några stycken.Idag gjorde jag totalt 35 armhävningar. Gjorde som mest åtta på raken, inte långt kvar till tio jämnt nu.