Fy sjutton, det låter verkligen läskigt! Ta hand om dig!Tack för alla krya på dig-hälsningar. Jag mår efter omständigheterna bra. Men det är väldigt jobbigt. Vågar inte ens tänka på hur mitt tillstånd skulle ha varit med sämre eller dålig kondition. Att jag hade varit sjuk, med undantag för enstaka dag, i 3,5 vecka innan gjorde väl dock det extra kämpigt för kroppen när väl lunginflammationen slog till också. Så det lär nog ta tid att komma tillbaks. Det är iaf skönt att vara feberfri och känna att det går på rätt håll även om det går långsamt.
Kommer forts läsa i tråden om all er träning och ert kämpande! Ni är duktiga!
Åh fy! Ännu mer krya på dig!Var på jour-vc idag och fick konstaterat halsfluss (streptokocker). Så nu blire Kåvepenin i tio dagar. Häpp!
Vilken himla rolig idé! Var det "bara" (inte så bara när vi snackar 4 h, men du fattar...) att trampa mest i allmänhet som gällde, eller kom det någon slags instruktioner om motstånd, hastighet osv?Ja det var begränsat till 4 timmar. Så det var 2 timmar sen en blåbärssoppepaus, men man kunde välja att sitta kvar och trampa och bli serverad "i spåret" sen cyklade vi till 11:50 och så stretching på det, så jag fick cykla hem och titta på målgången i soffan Superbra service med två ledare som fyllde på ens vattenflaska och peppade Trist du missade, hoppas du kryar på dig snabbt!
Fjösiga - nytt svenskt favoritord! Hoppas att ryggen kryar på sig snart, det kan säkert vara någon random överansträngd muskel som inte är van vid att användas eller så tänker jag?Lite mer apropå träning då så hade jag tänkt träna lite mer ordentligt idag, det har mest blivit lite fjösiga pass den senaste veckan. Men nu högg det till i ryggen Ganska högt upp på vänstersidan. Vet inte om det är snöskottningen i förrgår som gjorde sitt eller vad sjutton jag annars kan ha gjort? Blä.
Hoppas att det lugnar ner sig lite för både dig och maken snart! Våren i London är ju underbarI måndags blev det 1 mil pw och sedan gymmet med 3 km löpning och ett pass styrka av lättare modell.
Igår blev det 1 mil pw och 40 min crosstrainer + utmaningarna.
Idag har det blivit 5 km pw än så länge tidigt på morgonen. Sjukdomsfall på makens jobb ordnade en jobbresa till honom idag-fredag. Skit rent ut sagt eftersom min planering också spricker iom det men det är ju inget att göra åt. Pluggar nu (paus 10 min ) och tänkte ta gymmet vid lunch och plugga vidare ikväll.
Behöver få in lite egentid nu mer än någonsin då makens stora frånvaro orsakar stress och ångest vilket gör att jag känner att ett skov i min sjukdom inte känns långt borta. Så får dela upp plugget över hela dagen istället och rensa skallen lite emellan. Jag har dock sagt att jag förtjänar en semestertripp efter den här pärsen och han föreslog London vecka 15. Helt själv Eller om vi får barnvakt så kan vi åka några dagar tillsammans. Annars åker familjen till fjällen vecka 16 men jag hatar snö så tar hellre en tur söderut och kan absolut tänka mig att åka själv dit med