Var på jour-vc idag och fick konstaterat halsfluss (streptokocker). Så nu blire Kåvepenin i tio dagar. Häpp!
Men så surt
Hoppas du känner dig bättre snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var på jour-vc idag och fick konstaterat halsfluss (streptokocker). Så nu blire Kåvepenin i tio dagar. Häpp!
Så jäkla najs! Lyx med ett gym på hemmaplan hur det än ser ut, men "efter"-bilderna ser mycket mer inbjudande och träningsinspirerande ut. Träningsmiljön är viktig!
@Saigon och @Tassetass jag vågar snart inte skriva i tråden längre, känns som att det smittar med allt sjukdomselände... Några jäkla smällar också, men håll ut!
Medan jag ännu är frisk och träningssugen (peppar, peppar...) funderar jag för egen del lite, lite på om det skulle gå att trycka in ett Vasalopp på crosstrainer också - tiden går ju inte ut förrän 31 mars. Men det är nog i tightaste laget, svårare att trycka in kvällspass när man måste ta sig till och från gymmet också (och inte har det i källaren!) Stavgång hade nog kunnat hinnas med men då vill jag ju sätta igång och springa i stället.
Nej ingen aning. Brukar aldrig ha problem med kroppen. Har tex aldrig ont i knän eller liknande som är ganska vanligt. Jag får väl vila från löpningen och se om det ger med sig. Kanske borde köpa nya skor...Tack så rart skrivet. Trist med din höft, vet du vad det beror på?
Ja det var begränsat till 4 timmar. Så det var 2 timmar sen en blåbärssoppepaus, men man kunde välja att sitta kvar och trampa och bli serverad "i spåret" sen cyklade vi till 11:50 och så stretching på det, så jag fick cykla hem och titta på målgången i soffan Superbra service med två ledare som fyllde på ens vattenflaska och peppade Trist du missade, hoppas du kryar på dig snabbt!Bra jobbat!! Ni körde ett visst antal timmar som ungefär motsvarar Vasan? Här visas Vasaloppet på storskärm och så får man vackert trampa tills första löpare är i mål, det är både kul och hemskt på samma gång, eftersom man inte vet när man kommer att bli klar. Hade varit satans jobbigt idag, med en segertid på nästan 4:40. Ändå är jag SÅ sur över att jag missade passet...
Ja det har funkat länge som det varit men planen på att fräscha upp har funnits hela tiden men vi har massa projekt så vi får prioritera i rätt ordning Nu var det gymmets tur innan uteprojekten börjar och det blev himla bra! Skönt med ljusare, fräschare och renare. Ska in bättre belysning bara vi får hit en elektriker också
Kan ni komma hit och fixa mitt också när ni ändå håller på? Se åtgärdsplan nedan.
- Isolering + nya innerväggar
- Bättre ljus
- Jämnare och bättre golv
- Ny färg på väggarna
Tack på förhand
Ja men jag älskar ju att måla så varför inte OBS ironi! Jag hatar att måla!
Kan ni komma hit och fixa mitt också när ni ändå håller på? Se åtgärdsplan nedan.
- Isolering + nya innerväggar
- Bättre ljus
- Jämnare och bättre golv
- Ny färg på väggarna
Tack på förhand
Det går alldeles utmärkt att komma hit också
Ett stycke källarvägg ska rivas. Så om @FengurLaugar tar med en tyngre kettlebell och svingar på den så blir det ett bra styrkepass
Idag är planen att springa på lunchen, just nu snöar det och är runt -4 grader..... Men jag har inte gett upp hoppet än på en tur utomhus Bara det inte är kallare och isigt på vägen så går det ju ändå. Har ju löpband, men har fått feeling på att springa ute nu när vi haft barmark ett tag. Dock kom vinter tillbaka häromdagen
Ikväll ska jag rida. Blir lugna turer då dom vaccinerades i måndags. Maken är borta till runt 21 tiden ikväll och ungarna har med sig sin farmor och farfar på gympan och sen följer dom med dom hem så jag är ensam några timmar. Det händer ytterst sällan
Vad har du för löpband och är du nöjd?
Jag hade inte varit hemskt ledsen om vi lyckas få till ett hemmagym i källaren.. Crosstrainern står i vardagsrummet tills tvrummet i källaren är färdigt. Så ett tag till alltså
Men vi har ett garage som inte används för det går inte få in en bil vettigt där inne så vi ska bygga om det till något. Drömmen hade varit att kunna ha ett löpband hemma, motionscykel, crosstrainer och lite hantlar m.m. Maken har inte tid att gå på gym och eftersom han är iväg en del så hade jag gärna haft möjlighet att träna hemma med.