Veckans sista pass gjort. Varit en bra vecka (i vanlig ordning ska väl tilläggas) med lite mer sömn än i vanliga fall. Är ju höstlov nu hehe.
Igår var jag på OCR banan, så jäkla kul! Men det går väl att diskutera hur bra det var att köra axlar och rygg på morgonen hehe. Var rätt mör men fixande ändå både rep (länge leve att tekniken börjar sitta) och vanlig plan monkey bar. De hade även en som var takformad men det ger jag mig inte på utan att vara pigg i kroppen
Ringarna däremot gick rejält trögt. Är märkbart svagare i vänsterhanden vilket blir jobbigt när jag behöver hålla hela min kroppsvikt i en hand i bytena mellan ringarna. Blir att börja alla pass på gymmet med att hänga tror jag, särskilt eftersom att jag är mitt i en bulk.
Det där bulkandet är ju rätt spännande. Har alltid varit smal, innan jag fick barn låg jag stadigt på 63 kg och efter barnet har jag legat mellan 56-58 kg. Ganska lite underhudsfett så att säga (är 170 cm) och ska nu gå emot alla former av hjärnspöken. Uppe på 61 kg nu på 1 månad så gått ganska fort att öka, har fortfarande rutor på morgonen så har inte ökat nämnvärt i fettprocent (en del såklart) och tänkte först att jag skulle upp till 63 kg men börjar mer och mer landa i att det nog snarare blir närmare 65-68 kg beroende på hur kroppen ser ut och känns. Läskigt dock men så jäkla nyttigt för den mentala biten. Denna vecka har jag dock legat mer på kcal balans (annats ligger jag på 500-1000 kcal över balans) men sen blir det att brassa av igen.