Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att du börjat med löpning! Om det känns som att flåset blir sämre skulle jag dock fundera över upplägget. Det är en sak att man efter ett tag får kämpa hårdare för att bli snabbare men känslan ska inte vara att man blir sämre. Det låter mer som att du får för lite återhämtning.När man börjar med löpning så blir det ju snabbt resultat i början och nu är jag på någon platå... Frustrerande när det känns som om flåset blir sämre.. Är troligen tålamodet som blir sämre.. Men ändå.. Är iaf glad vädret är hyffsat varmt än så länge
Ser till att jag får i mig tillräckligt med mat och vätska, både innan och efter träning. Och prioriterar sömn (något jag är kass på eftersom jag har för mycket att göra o förhållande till dygnets timmar).
Vätskeersättning är ett bra tips också när man känner sig mer dränerad än vad man borde.Tack för svar, det var precis så jag gjorde igår. Åt mycket och drack mycket vatten och sovit bra inatt. Kroppen känns mycket bättre idag!
Jag har haft det lite kämpigt på senaste eftersom min mormor dog i fredags, just när jag börjat återhämta mig lite efter farmors bortgång för några veckor sedan. Väldigt tungt, men sånt är livet. Har av förklarliga skäl haft noll tankar på träning och hälsa de senaste dagarna, men idag kände jag ändå att jag ville röra lite på mig så jag gick ut med sambon och sprang 1,5 km i ett jäkla tempo. När jag kom hem gjorde jag en Tabata-övning med 8 varv av knäböj + tuck-ups. Känner mig trött i ben & mage och lite mer harmonisk inombords, så träningen hade önskad effekt!
Tanken är sen crossfit på onsdag + torsdag. Hoppas att det känns görbart när vi väl kommer så långt, för det skulle kännas skönt att kunna träna på rätt bra nu under de tre veckor som är kvar innan jag måste åka till Sverige för begravning igen.
Tack Ja, bättre höstar har jag haft!Beklagar ❤ Så himla tufft ni har det.
Så tragiskt att förlora dem båda med så kort mellanrum. Ta hand om dig.Jag har haft det lite kämpigt på senaste eftersom min mormor dog i fredags, just när jag börjat återhämta mig lite efter farmors bortgång för några veckor sedan. Väldigt tungt, men sånt är livet. Har av förklarliga skäl haft noll tankar på träning och hälsa de senaste dagarna, men idag kände jag ändå att jag ville röra lite på mig så jag gick ut med sambon och sprang 1,5 km i ett jäkla tempo. När jag kom hem gjorde jag en Tabata-övning med 8 varv av knäböj + tuck-ups. Känner mig trött i ben & mage och lite mer harmonisk inombords, så träningen hade önskad effekt!
Tanken är sen crossfit på onsdag + torsdag. Hoppas att det känns görbart när vi väl kommer så långt, för det skulle kännas skönt att kunna träna på rätt bra nu under de tre veckor som är kvar innan jag måste åka till Sverige för begravning igen.
Jag har fått laser två ggr, smörjt med voaltaren och igår köpte jag pronaxen. När jag smörjer är jag öm längre bak på foten och när jag går är det själva tån som känns mest.Hur mår du @Lillefrun ? Det var länge sedan vi hörde ifrån dig. Jag hoppas allt är bra med dig!
Hur mår senan @MarieJ ?