Blev lite off här, har försökt börja om med lite promenader efter den segdragna förkylningen.
Jag var ju på jakt efter en spinningcykel för att kunna köra hemma.... Jag tror att hela världen ska ha egna spinningcyklar just nu för allt har varit slutsålt och restat fram till årsskiftet. Så fick jag tag på en hygglig modell, fick hem den förra fredagen och satte ihop den i tisdags väldigt peppad på att köra ett pass Lesmils the trip.... Så var ena fästet för en pedal felgängad och det gick inte att fästa pedalen
jag som var så peppad på att spinna. Nu har jag ett reklamationsärende inne, men det känns som att jag kanske får en reservdel nästa sommar eller något
. Det är ju nu jag vill spinna som konditionsupptakt till skidsäsongen. Känns också blä att köpa ett gymkort nu när jag lagd ned några tusen på en spinningcykel och ett abonnemang på lesmils- on demand
Nåja tre veckor utan träning kroppen börjar stelna till, så i dag efter lunchpromenaden med maken tog jag fram skivstången och körde igenom kroppen lite enkelt och snabbt - skönt!