Tramstråden

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 617
  • Visningar Visningar 52 463
Såg just den här och hade lite flashbacks från när min syster satt barnvakt åt mig :meh: Hon är tjugo år äldre och älskade att ta med spännande/skräck filmer just de kvällarna :arghh::rofl: men hon var snäll nog att ta med ett par snällare filmer att inleda kvällen med :p
Jag minns Jurassic park, mumien, 6th sense, hajen ... som exempel.
Och jag var inte en av dem som gillade skräckfilmer (still don't as a matter of fact) - evil sister :cautious:

Jag blir supersuper sugen på att få en vattenfast tatuering från den här sidan:
http://www.evgenia.se/#!prices/c5x9
Hon verkar helt fantastiskt duktig, och visst vore det häftigt med sleeves som ändå sitter bara ett par dagar? :D:love::love::love:
Problemet är 1) när skulle det passa med såna sleeves? måste väl vara till något speciellt tillfälle? :cautious: 2) jag skulle nog vara sugen på att skaffa såna igen, igen och ... igen :angel: kan nog kosta en del :angel:

Jag blir supersuper sugen på att få en vattenfast tatuering från den här sidan:
http://www.evgenia.se/#!prices/c5x9
Hon verkar helt fantastiskt duktig, och visst vore det häftigt med sleeves som ändå sitter bara ett par dagar? :D:love::love::love:
Problemet är 1) när skulle det passa med såna sleeves? måste väl vara till något speciellt tillfälle? :cautious: 2) jag skulle nog vara sugen på att skaffa såna igen, igen och ... igen :angel: kan nog kosta en del :angel:
Kanske för när jag fyller 25 i dec? :idea: Fast jag kommer nog bara fira med familjen/släkten ... men det kan kanske vara kul :angel::D

Nooo, wait, wait, jag fann en sida som skickar hem såna där man kan sätta på själv och waah, jag vill ha :D:D:D billigare också :angel:
...
Jag e myndig och kan köpa vad jag än vill! :angel:

Nooo, wait, wait, jag fann en sida som skickar hem såna där man kan sätta på själv och waah, jag vill ha :D:D:D billigare också :angel:
...
Jag e myndig och kan köpa vad jag än vill! :angel:

Chocka dina föräldrar och säg att den är äkta. :D

Förresten, din visningsbild - vem är personen? :p

Chocka dina föräldrar och säg att den är äkta. :D

Förresten, din visningsbild - vem är personen? :p
De känner mig, de vet att jag inte skulle våga göra en :meh: så i ren protest mot mig själv så tog jag tag i saken själv med en av mina tusch pennor, det ni! :sneaky::p

googlade crazy woman in white jacket från början antagligen :rofl: men lyckades luska ut nu, tror att det är joan crawford :up:
orginalet var typ den här:
giphy.gif

:p

upptäckte nämligen att det var en del citat från sidan jag ville ha och dem ... kan jag ju liksom skriva ned själv ... :cautious:

ett problem dock ... jag har bara en hand jag kan skriva med (utan att det blir helknäppt) och därför bara en arm att kunna skriva på .... :cautious: det börjar bli ont om plats :rofl::p

De känner mig, de vet att jag inte skulle våga göra en :meh: så i ren protest mot mig själv så tog jag tag i saken själv med en av mina tusch pennor, det ni! :sneaky::p

googlade crazy woman in white jacket från början antagligen :rofl: men lyckades luska ut nu, tror att det är joan crawford :up:
orginalet var typ den här:
giphy.gif

:p

Äntligen fick jag bekräftat att det var Joan! :love: Jag älskar henne och har varit så tvärsäker på att det var hon men har inte vågat säga det. :D

aaaaahhhh... internet är en farlig plats! jag har funnit flera tillfälliga tatureringar..!!
myrkzz1458186926944.jpg

:love::love::love:

Tyst med dig, jag ska lägga mig och sova på saken :cautious: det är nog sömnbristen som talar till mig.
Jag känner att en av mina nya tillfälliga "tatueringar" a'la DIY talar på hög nivå till mig angående om just detta :cautious:
20160710-031146.jpg

(Ifall ingen kan läsa min handstil: lets make better mistakes tomorrow)
Känns väldigt aktuellt :angel::D
Och den andra bara för sakens skull:
20160710-031122.jpg

(She flies by her own wings)
Jag gillar lite att kunna göra saker själv :up: men det är bara så satans svårt att nå :meh:

...
Och möjligen inte så nyttigt :o (då jag inte tror att innehållet i mina pennor var gjorda för huden :angel:)

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt... 74 75 76
Svar
1 515
· Visningar
129 970
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31