Tramstråden

Det är inte så mycket att läsa ikapp ... mest mitt skitprat och @Monimaker som nickar till allt jag säger :o:angel: jag pratar nog lite för mycket ;)

Skaffa dig också en tillfällig tatuering och se om det passar på dig! :up:

Alla behöver en ja-sägare. :D

Såg just att nästa två Bergman-produktioner jag måste se är två superlånga, en är fem timmar och en är en tv-serie. Eheheheh. / Hon som hatar lång film.

http%3A%2F%2Fmashable.com%2Fwp-content%2Fgallery%2Fhow-to-smile-through-the-pain%2Fleslie-knope.gif
 
La till en till tillfällig tatuering :angel: nu vet jag vad jag behöver, en vattenfast penna som är till för huden! :D
13658551_1743684485878578_1525626451_n.jpg


edit: ha, la ut den på instagram och en har redan kommenterat och undrat om jag äntligen skaffat mig en tatuering :rofl::D
 
Jag orkar inte ens läsa ikapp allt ert skitsnack så jag hoppar graciöst in på tatuerings temat :D

Jag har varit och är så sjunt jäkla sugen oå att tatuera en half sleev på överarmen, och idag kommer sambon och säger att jag nog inte passar i det :eek: vafan lixom:mad:
Men vafaan! Så kan hen ju inte göra. :mad: Vad angavs för skäl? Bara du passar inte? Eller var det motivet hen hade invändningar mot?
 
Alla behöver en ja-sägare. :D

Såg just att nästa två Bergman-produktioner jag måste se är två superlånga, en är fem timmar och en är en tv-serie. Eheheheh. / Hon som hatar lång film.

http%3A%2F%2Fmashable.com%2Fwp-content%2Fgallery%2Fhow-to-smile-through-the-pain%2Fleslie-knope.gif
Ouch ... eh, jag har samlat lite roliga gifs från showen "whose line is it anyway" som jag inte visat förut här, kan det muntra upp dig lite?
 
Jag tror att den kan bli snygg i blå tex, lite ljust sådär då det är en snöflinga. Men jag tänker också att den ska betyda något, men det kanske den gör för dig? :)

edit: läs längre innan du säger något asko :banghead::grin:
Jag har ju tre snöflingor på vänster underarm sen i påskas. De två yttre täcker över två Kukas-relaterade ärr. Den där är mest för att den är fiiiin och tilltalar min estetiska sida.
 
Jag har ju tre snöflingor på vänster underarm sen i påskas. De två yttre täcker över två Kukas-relaterade ärr. Den där är mest för att den är fiiiin och tilltalar min estetiska sida.
Då tänker jag att det kan vara lite kul med ett annat motiv, och ugglor är fina motiv som kan ha många betydelser bakom.
 
För att @Monimaker behöver det så varvar jag lite med roliga gifs från Whose Line Is It Anyway
tumblr_ndem25ZaLA1u1q9cno1_250.gif
tumblr_ndem25ZaLA1u1q9cno2_250.gif

tumblr_ndem25ZaLA1u1q9cno3_250.gif
tumblr_ndem25ZaLA1u1q9cno4_250.gif

(och en tyst men skrattande tanke åt den briljante robin williams :heart)
 
Då tänker jag att det kan vara lite kul med ett annat motiv, och ugglor är fina motiv som kan ha många betydelser bakom.
Det är sant. Och den stora flingan kan ju vänta. Det är rätt juste att få tatueringarna gratis :p

Ugglor är helt magiska. :love: De betyder massor för mig. På så många plan.
 
Dessa knäppa gubbar :D:love: här kunde de inte hålla masken!
tumblr_nf3ozmcIfI1u1q9cno1_250.gif
tumblr_nf3ozmcIfI1u1q9cno2_250.gif

tumblr_nf3ozmcIfI1u1q9cno3_250.gif
tumblr_nf3ozmcIfI1u1q9cno4_250.gif

tumblr_nf3ozmcIfI1u1q9cno5_250.gif
tumblr_nf3ozmcIfI1u1q9cno6_250.gif

tumblr_nf3ozmcIfI1u1q9cno7_250.gif
tumblr_nf3ozmcIfI1u1q9cno8_250.gif

Jag tror inte att någon av dem visste vad som fanns i lådan :rofl::rofl: kallades "secrets with props"
 
:rofl::rofl::rofl: @Asko

'There is a scene where a woman puts broken glass into her vagina. Some viewers will find this scene very hard to watch.'

Bergman för faaaan - räcker det inte med att jag sett Von Triers Antichrist där hon typ klipper sönder delar av sin vagina. :nailbiting:
 
:rofl::rofl::rofl: @Asko

'There is a scene where a woman puts broken glass into her vagina. Some viewers will find this scene very hard to watch.'

Bergman för faaaan - räcker det inte med att jag sett Von Triers Antichrist där hon typ klipper sönder delar av sin vagina. :nailbiting:
:eek::eek::eek::arghh::arghh::arghh:
STACKARS MÄNNISKA, jag ska genast sätta upp flera gifar åt dig! O_o
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 856
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp