Tramstråden

Jag är fett sugen på att göra en till tatuering. Är nästan helt säker på motiv och placering. Men grejen är att jag vill ha en i färg ju. Jobbigt jobbigt. :banghead: hur gör jag dååååå?
 
Jag är fett sugen på att göra en till tatuering. Är nästan helt säker på motiv och placering. Men grejen är att jag vill ha en i färg ju. Jobbigt jobbigt. :banghead: hur gör jag dååååå?
För att det tar längre tid och innebär mera nålar? Eller?
/tattoo virgin :grin:
 
För att det tar längre tid och innebär mera nålar? Eller?
/tattoo virgin :grin:
Det är egentligen inte ett bekymmer. Men den jag är typ säker på tror jag att jag vill ha o svart. Det svåra med en i färg är att hitta ett snyggt mönster och en placering jag kan tänka mig. :p
 
Det är egentligen inte ett bekymmer. Men den jag är typ säker på tror jag att jag vill ha o svart. Det svåra med en i färg är att hitta ett snyggt mönster och en placering jag kan tänka mig. :p
Visa för oss så kanske vi kan hjälpa? :up:
 
Visa för oss så kanske vi kan hjälpa? :up:
Jag har inte ens uppslag på motiv ju. Jag är lite inne på vaden som placering. Men mönster är svårt... blommor är ju det klassiska men jag är inte så blommig av mig. Plus att jag är kräsen. Kan ju iofs göra den på magen i blått.. tål att tänkas på.
Jag ska hitta bilden igen och lägga in här så får ni komma med input.
 
Jag googlade på glada tigrar åt @bumpo :o:D Detta är vad som dök upp:
anigif_enhanced-buzz-32120-1378417263-14.gif

happy_year_of_the_tiger_by_hewhowalkswithtigers.jpg

giphy.gif

tumblr_lrqr0fn6ew1qfu8kto1_400.gif

jYSWm7e.jpg

:love::D

Älskar Kitty Purry och resten av videon :)

Det är är så @bumpo :)

 
Senast ändrad:
Jag orkar inte ens läsa ikapp allt ert skitsnack så jag hoppar graciöst in på tatuerings temat :D

Jag har varit och är så sjunt jäkla sugen oå att tatuera en half sleev på överarmen, och idag kommer sambon och säger att jag nog inte passar i det :eek: vafan lixom:mad:
 
Jag orkar inte ens läsa ikapp allt ert skitsnack så jag hoppar graciöst in på tatuerings temat :D

Jag har varit och är så sjunt jäkla sugen oå att tatuera en half sleev på överarmen, och idag kommer sambon och säger att jag nog inte passar i det :eek: vafan lixom:mad:

Här får man bara hoppa in utan att ha läst ikapp något! :D

Och - hur vågar sambon? :eek:
 
Jag orkar inte ens läsa ikapp allt ert skitsnack så jag hoppar graciöst in på tatuerings temat :D

Jag har varit och är så sjunt jäkla sugen oå att tatuera en half sleev på överarmen, och idag kommer sambon och säger att jag nog inte passar i det :eek: vafan lixom:mad:
Det är inte så mycket att läsa ikapp ... mest mitt skitprat och @Monimaker som nickar till allt jag säger :o:angel: jag pratar nog lite för mycket ;)

Skaffa dig också en tillfällig tatuering och se om det passar på dig! :up:
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 862
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp