Tramstråden

@Monimaker Absolut men tänk dig! Inga blodfläckar på lakanen eller i trosan för allt blod ska och har hamnat i trosan där de sugits upp! :eek::love:
Jag är själv latmasken som har en nattbinda för att inte behöva byta under hela dagen :cool: den första/andra dagen kan vara lite knepig att få plats med allt blod men inte sen :angel::p
 
@Monimaker Absolut men tänk dig! Inga blodfläckar på lakanen eller i trosan för allt blod ska och har hamnat i trosan där de sugits upp! :eek::love:
Jag är själv latmasken som har en nattbinda för att inte behöva byta under hela dagen :cool: den första/andra dagen kan vara lite knepig att få plats med allt blod men inte sen :angel::p

Jag är en sådan jävlig en som knappt blöder - aldrig en fläck. :D
 
Jag är en sådan jävlig en som knappt blöder - aldrig en fläck. :D
Det var en jävel till tur det :mad::meh:
I början på tonåren blödde jag typ varannan vecka :cautious: helt seriöst. Jag tänker nu att det låter helt sjukt men jag hade räknat på det många gånger då så jag antar att det var verkligen så :cautious: Två veckor mellan först som långsamt utvidgades till tre och sedan långsamt till fyra :meh: Nu ligger jag äntligen på var fjärde vecka och har det senaste året börja blöda lite kortare tid :banana:
Man skulle tro att blodet skulle ta slut någon gång! Men näpp, tror inte att jag fått någon paus ända sedan den första gången jag fick mens :cautious:
 
Däremot har jag haft mera tur med mensvärken! :up: Mera bara första dagen (värk i låret eller magen som värst) och sedan inga problem :banana:
Tackolov! Humörsvängingarna var tillräckligt illa under början på tonåren, hade varit illa om jag hade haft mensvärk så ofta uppepå det :eek::crazy:
 
....
Update: no freakin wonder varför jag kände för att ta ett paker bindor i affären idag, varför jag pratade om mens och varför jag har ett par finnar som har dykt upp :meh:
It's in the instinct! :cautious:
 
....
Update: no freakin wonder varför jag kände för att ta ett paker bindor i affären idag, varför jag pratade om mens och varför jag har ett par finnar som har dykt upp :meh:
It's in the instinct! :cautious:

Instinkten tog inte fel!

Jag ska ha om en vecka. Jobbigt att stå ut med PMS från helvetet en vecka. :cautious:
 
Instinkten tog inte fel!

Jag ska ha om en vecka. Jobbigt att stå ut med PMS från helvetet en vecka. :cautious:
Det är lite lustigt det där, hur man kan känna på sig att mensen kommer snart :confused: Jag har inte någon egentlig koll på min mens nu då jag inte prickar in den alls, men ändå så får jag den där känslan.
images

Women are super heroes :D
 
@Monimaker Whooo! Först kände jag lite andrahandspinsamt men när jag kom längre in i videon och fattade vilka svin det var så växte hornen fram :devil: heja mammor!!
 
SÅ, för att kära fina properliga @Monimaker ville det så lägger jag upp dessa videor som hon ville se! :angel::devil:
Jag nämnde video med par som tittar på porr tillsammans
But it gets better ... it gets better!
Män och kvinnor som tittar på porrvideor med porrstjärnorna i dem! :banana::D:p
Jag lovar, det är ganska worksafe - ingen direkt porr på skärmen, promise. Det är mest kul och underbart att se sådan respektfull ton mellan dem :)
 
Ska kika då jag analyserat klart om ett tag, @Asko :D

Varför inleds filmen med ett kollage på en erigerad penis, tecknade barnserier, barnhänder, en spindel som kryper över skärmen, ett får som får halsen avskuren, inälvor och typ för ögonen uttryckta. en spik som slås in i en hand och en pojke som sover bland döda på ett bårhus . . Det är jobbigt att komma på en tolkning. :banghead:
 
Ska kika då jag analyserat klart om ett tag, @Asko :D

Varför inleds filmen med ett kollage på en erigerad penis, tecknade barnserier, barnhänder, en spindel som kryper över skärmen, ett får som får halsen avskuren, inälvor och typ för ögonen uttryckta. en spik som slås in i en hand och en pojke som sover bland döda på ett bårhus . . Det är jobbigt att komma på en tolkning. :banghead:
.... Vad för fan film är det där?! O_o:eek::rage::arghh::confused:
Jag föredrar mina buzzfeed filmer :cautious:
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 864
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp