Tramstråden

:heart

Jag begriper själv inte på mitt magproblem så det är intressant om andra har ord som går att sätta på det lite. Jag har haft det ända sedan jag var liten, jag minns inte hur det var i dagis men ända sedan jag typ började skolan iallafall. Sedan dess har det varit knepigt på första dagen på det nya skolåret, föreställningar (där jag är med alltså), ridlektioner, djurparken och andra superroliga saker som jag sett fram emot :cautious: Så under senare år när jag insett vad som pågick så har jag varit tvungen att coola ned mig så att jag inte varit så "extatisk" för något och tyckt att det varit sååå roligt, för det är då som det kan gå fel :cautious:
Däremot har jag varit "lite" mobbad i taxin (som jag åkte med ett antal andra elever till skolan tills jag kunde börja åka buss själv) så det kan jag tänka mig har påverkat det lite, men det är knäppt/fascinerande/intressant hur det har påverkat mig så långt :cautious:
Men andra har inte verkat tycka att det varit så intressant att de velat sätta ord på det, vilket har gjort mig lite besviken ibland för jag är ju själv intresserad och det hade varit skönt att kunna sätta ord på det.

Gud ja, jag har inte ens provat att ha såna höga klackar :cautious: ett-två cm är tillräckligt för att få mig att snubbla. Men just därför är det kul att se på dem :angel::devil:

Ändå udda att det kommer då du känner dig uppspelt över något på ett positivt sätt! Mest brukar det ju vara om man är väldigt orolig och nervös. :nailbiting:

Jag har några riktiga jävlar till klackar i garderoben som jag aldrig använder på grund av dålig rygg - det är inte bekvämt! Jag tycker att det känns som att man håller på att falla framlänges trots att man försöker fördela vikten och hålla tyngd bakåt. Och de krampande vadmusklerna, Jesus Kristus. Nej, de får stanna i garderoben. :rofl:

Videon där de skulle applicera eyeliner, btw. :angel:
 
Ändå udda att det kommer då du känner dig uppspelt över något på ett positivt sätt! Mest brukar det ju vara om man är väldigt orolig och nervös. :nailbiting:

Jag har några riktiga jävlar till klackar i garderoben som jag aldrig använder på grund av dålig rygg - det är inte bekvämt! Jag tycker att det känns som att man håller på att falla framlänges trots att man försöker fördela vikten och hålla tyngd bakåt. Och de krampande vadmusklerna, Jesus Kristus. Nej, de får stanna i garderoben. :rofl:

Videon där de skulle applicera eyeliner, btw. :angel:
Ja precis! Det är som att min mage/hjärna inte kan skilja på positiva eller negativa sätt jag kan vara uppspelt över något, det blir liksom fel i signalen någonstans :cautious: Sedan dess så har jag ju fått negativa känslor inför såna saker pga detta men när jag var mindre så hade jag inga negativa känslor men ändå så dök det upp, speciellt illamående :yuck:

Killen som hade ofrivilliga muskelkramper i vaderna pga klackarna! :rofl:

De har så många fina videor :D
 
Let's step up to a week! :D
"I'm a 36A, which is not what I was hoping for. I was actually hoping for a C."
"That's not gonna happen, sorry."
:D
 
Let's step up to a week! :D
"I'm a 36A, which is not what I was hoping for. I was actually hoping for a C."
"That's not gonna happen, sorry."
:D

Jag hade ett sådant moment idag då jag skulle knäppa upp BH:n bakom ryggen och den ena hällan (tre stycken på den) fastnade och jag fick dansa runt med krampande armar bakom ryggen. :rofl:
 
Hög igenkänningsfaktor på hur man tar på sig vissa av dessa grejer :cautious:
Vi kommer inte med färdiga insikter om hur man tar på sig dem! :arghh::rofl:
...
men varför såg en del av dem sexiga ut i onepieces? :cautious::D:up:
 
En gåta till er:
Den som uppfann saken vill inte ha det,
den som köper saken behöver inte det,
den som behöver saken vet inte om det.
Vad är det för sak?
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 866
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp