Tramstråden

Funderar på att läsa nya knasen som vi köpte idag, det verkar ju ha blivit lugnt här :p
 
Bara 19% kvar på batteriet :cautious: ... jag vet inte om den här mobilen var ett så bra köp egentligen :crazy:
 
När man kommer in i en tråd och inte fattar vad som händer men spelar med

The-Office-gifs-the-office-14820457-300-236.gif


innan man försvinner ut igen

giphy.gif

En fantastisk sejour! :D
 
Men jag är så blyg och har problem med att åka så det ligger inte bara ett hinder i vägen för mig :o
Jag är också blyg men tänker att det absolut värsta som händer är att jag får åka hem igen? Dessutom är det en utmaning och... fixar resten av bukefalisterna det borde jag kunna jag med :D

Åksjuka är ju värre :wtf:
 
Jag är också blyg men tänker att det absolut värsta som händer är att jag får åka hem igen? Dessutom är det en utmaning och... fixar resten av bukefalisterna det borde jag kunna jag med :D

Åksjuka är ju värre :wtf:
Ja blygheten känns nästan som det lättaste problemet, de andra två är helt annat :cautious:
Inte riktigt sån åksjuka du tänker på men ångest, även om det har blivit bättre, och krånglig mage :meh:
 
Ja blygheten känns nästan som det lättaste problemet, de andra två är helt annat :cautious:
Inte riktigt sån åksjuka du tänker på men ångest, även om det har blivit bättre, och krånglig mage :meh:
Ah, det är tufft! :heart:(
 
Ja blygheten känns nästan som det lättaste problemet, de andra två är helt annat :cautious:
Inte riktigt sån åksjuka du tänker på men ångest, även om det har blivit bättre, och krånglig mage :meh:

Åh ångest när man skall åka någonstans är det värsta.
Hatar verkligen alla transportmedel. :cautious:
 
Åh ångest när man skall åka någonstans är det värsta.
Hatar verkligen alla transportmedel. :cautious:
Åh har du samma typ av problem?
Jag får ångest av att inte ha tillgång till en toalett då och så börjar magen att krångla (eller tvärtom) osv. Det blir en ond cirkel. Men jag äter ångestdämpande medicin nu som hjälper :up: men det är svårt att våga sig ut på de där resorna som man inte har gjort på länge :crazy:
 
Åh har du samma typ av problem?
Jag får ångest av att inte ha tillgång till en toalett då och så börjar magen att krångla (eller tvärtom) osv. Det blir en ond cirkel. Men jag äter ångestdämpande medicin nu som hjälper :up: men det är svårt att våga sig ut på de där resorna som man inte har gjort på länge :crazy:

Det är typ en kombination av olika problem, dels blir jag åksjuk (illamående) och åksjuketabletter gör mig så otroligt sömnig. Dessutom gillar jag inte att komma nära människor vilket man oftast gör på kollektivtrafik. Lägg till en rädsla för båtar (sådana stora fartyg får mig att må superdåligt) och flyg (dödsångest deluxe) så är bil, buss, flyg och båt uteslutet. Tåg känns okej för de jag åkt med är oftast inte fulla och sätena inte så nära varandra. Buss åker jag ofta dock, men direkt någon sätter sig bredvid mår jag dåligt och känner ångest. :nailbiting:
 
Det är typ en kombination av olika problem, dels blir jag åksjuk (illamående) och åksjuketabletter gör mig så otroligt sömnig. Dessutom gillar jag inte att komma nära människor vilket man oftast gör på kollektivtrafik. Lägg till en rädsla för båtar (sådana stora fartyg får mig att må superdåligt) och flyg (dödsångest deluxe) så är bil, buss, flyg och båt uteslutet. Tåg känns okej för de jag åkt med är oftast inte fulla och sätena inte så nära varandra. Buss åker jag ofta dock, men direkt någon sätter sig bredvid mår jag dåligt och känner ångest. :nailbiting:
Beklagar :( låter också jobbigt! Funderat eller provat på ångestdämpande medicin? För mig var det som natt och dag på första "långresan" efter jag hade börjat med medicinen.
 
Beklagar :( låter också jobbigt! Funderat eller provat på ångestdämpande medicin? För mig var det som natt och dag på första "långresan" efter jag hade börjat med medicinen.
Jag blev mera pratsam och öppen för andra intryck än att bara liksom bli innesluten. Bara det gör ju lite under för mig.
 
Beklagar :( låter också jobbigt! Funderat eller provat på ångestdämpande medicin? För mig var det som natt och dag på första "långresan" efter jag hade börjat med medicinen.


Har faktiskt inte funderat så långt, det är nog för att jag sällan måste utsätta mig för det som ger mig ångest ett längre tag. Det har blivit lite mer och mer, jag brukar säga att jag är en enda stor fobi. :nailbiting: (Med lite inslag av tvångstankar, ingen diagnos men ja - det skulle jag nog få.)
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 870
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp