Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag är så blyg och har problem med att åka så det ligger inte bara ett hinder i vägen för mig
När man kommer in i en tråd och inte fattar vad som händer men spelar med
![]()
innan man försvinner ut igen
![]()
Jag är också blyg men tänker att det absolut värsta som händer är att jag får åka hem igen? Dessutom är det en utmaning och... fixar resten av bukefalisterna det borde jag kunna jag medMen jag är så blyg och har problem med att åka så det ligger inte bara ett hinder i vägen för mig![]()
Ja blygheten känns nästan som det lättaste problemet, de andra två är helt annatJag är också blyg men tänker att det absolut värsta som händer är att jag får åka hem igen? Dessutom är det en utmaning och... fixar resten av bukefalisterna det borde jag kunna jag med
Åksjuka är ju värre![]()
Ah, det är tufft!Ja blygheten känns nästan som det lättaste problemet, de andra två är helt annat
Inte riktigt sån åksjuka du tänker på men ångest, även om det har blivit bättre, och krånglig mage![]()
Ja blygheten känns nästan som det lättaste problemet, de andra två är helt annat
Inte riktigt sån åksjuka du tänker på men ångest, även om det har blivit bättre, och krånglig mage![]()
Åh har du samma typ av problem?Åh ångest när man skall åka någonstans är det värsta.
Hatar verkligen alla transportmedel.![]()
Jag skulle vilja ha det lite varmare här, är nästan lite kallt. Men tackolov så blåser det inte så hårt som igår.Jag är trött, det är varmt![]()
Vädergudarna hör digJag skulle vilja ha det lite varmare här, är nästan lite kallt. Men tackolov så blåser det inte så hårt som igår.
....
Bara för att jag sa det där så började det blåsa lite![]()
Jag sa inte det ens högt! Bara tänkte detVädergudarna hör dig![]()
Åh har du samma typ av problem?
Jag får ångest av att inte ha tillgång till en toalett då och så börjar magen att krångla (eller tvärtom) osv. Det blir en ond cirkel. Men jag äter ångestdämpande medicin nu som hjälpermen det är svårt att våga sig ut på de där resorna som man inte har gjort på länge
![]()
Jag sa inte det ens högt! Bara tänkte deteller så läser de över axeln på mig ...
Aaah sluta! Nu började det lite mera igen!![]()
BeklagarDet är typ en kombination av olika problem, dels blir jag åksjuk (illamående) och åksjuketabletter gör mig så otroligt sömnig. Dessutom gillar jag inte att komma nära människor vilket man oftast gör på kollektivtrafik. Lägg till en rädsla för båtar (sådana stora fartyg får mig att må superdåligt) och flyg (dödsångest deluxe) så är bil, buss, flyg och båt uteslutet. Tåg känns okej för de jag åkt med är oftast inte fulla och sätena inte så nära varandra. Buss åker jag ofta dock, men direkt någon sätter sig bredvid mår jag dåligt och känner ångest.![]()
Jag blev mera pratsam och öppen för andra intryck än att bara liksom bli innesluten. Bara det gör ju lite under för mig.Beklagarlåter också jobbigt! Funderat eller provat på ångestdämpande medicin? För mig var det som natt och dag på första "långresan" efter jag hade börjat med medicinen.
Beklagarlåter också jobbigt! Funderat eller provat på ångestdämpande medicin? För mig var det som natt och dag på första "långresan" efter jag hade börjat med medicinen.