Tramstråden

Såg just den här och hade lite flashbacks från när min syster satt barnvakt åt mig :meh: Hon är tjugo år äldre och älskade att ta med spännande/skräck filmer just de kvällarna :arghh::rofl: men hon var snäll nog att ta med ett par snällare filmer att inleda kvällen med :p
Jag minns Jurassic park, mumien, 6th sense, hajen ... som exempel.
Och jag var inte en av dem som gillade skräckfilmer (still don't as a matter of fact) - evil sister :cautious:
 
Jag blir supersuper sugen på att få en vattenfast tatuering från den här sidan:
http://www.evgenia.se/#!prices/c5x9
Hon verkar helt fantastiskt duktig, och visst vore det häftigt med sleeves som ändå sitter bara ett par dagar? :D:love::love::love:
Problemet är 1) när skulle det passa med såna sleeves? måste väl vara till något speciellt tillfälle? :cautious: 2) jag skulle nog vara sugen på att skaffa såna igen, igen och ... igen :angel: kan nog kosta en del :angel:
 
Jag blir supersuper sugen på att få en vattenfast tatuering från den här sidan:
http://www.evgenia.se/#!prices/c5x9
Hon verkar helt fantastiskt duktig, och visst vore det häftigt med sleeves som ändå sitter bara ett par dagar? :D:love::love::love:
Problemet är 1) när skulle det passa med såna sleeves? måste väl vara till något speciellt tillfälle? :cautious: 2) jag skulle nog vara sugen på att skaffa såna igen, igen och ... igen :angel: kan nog kosta en del :angel:
Kanske för när jag fyller 25 i dec? :idea: Fast jag kommer nog bara fira med familjen/släkten ... men det kan kanske vara kul :angel::D
 
Nooo, wait, wait, jag fann en sida som skickar hem såna där man kan sätta på själv och waah, jag vill ha :D:D:D billigare också :angel:
...
Jag e myndig och kan köpa vad jag än vill! :angel:
 
Nooo, wait, wait, jag fann en sida som skickar hem såna där man kan sätta på själv och waah, jag vill ha :D:D:D billigare också :angel:
...
Jag e myndig och kan köpa vad jag än vill! :angel:

Chocka dina föräldrar och säg att den är äkta. :D

Förresten, din visningsbild - vem är personen? :p
 
Chocka dina föräldrar och säg att den är äkta. :D

Förresten, din visningsbild - vem är personen? :p
De känner mig, de vet att jag inte skulle våga göra en :meh: så i ren protest mot mig själv så tog jag tag i saken själv med en av mina tusch pennor, det ni! :sneaky::p

googlade crazy woman in white jacket från början antagligen :rofl: men lyckades luska ut nu, tror att det är joan crawford :up:
orginalet var typ den här:
giphy.gif

:p
 
upptäckte nämligen att det var en del citat från sidan jag ville ha och dem ... kan jag ju liksom skriva ned själv ... :cautious:
 
ett problem dock ... jag har bara en hand jag kan skriva med (utan att det blir helknäppt) och därför bara en arm att kunna skriva på .... :cautious: det börjar bli ont om plats :rofl::p
 
De känner mig, de vet att jag inte skulle våga göra en :meh: så i ren protest mot mig själv så tog jag tag i saken själv med en av mina tusch pennor, det ni! :sneaky::p

googlade crazy woman in white jacket från början antagligen :rofl: men lyckades luska ut nu, tror att det är joan crawford :up:
orginalet var typ den här:
giphy.gif

:p

Äntligen fick jag bekräftat att det var Joan! :love: Jag älskar henne och har varit så tvärsäker på att det var hon men har inte vågat säga det. :D
 
aaaaahhhh... internet är en farlig plats! jag har funnit flera tillfälliga tatureringar..!!
myrkzz1458186926944.jpg

:love::love::love:
 
Tyst med dig, jag ska lägga mig och sova på saken :cautious: det är nog sömnbristen som talar till mig.
Jag känner att en av mina nya tillfälliga "tatueringar" a'la DIY talar på hög nivå till mig angående om just detta :cautious:
20160710-031146.jpg

(Ifall ingen kan läsa min handstil: lets make better mistakes tomorrow)
Känns väldigt aktuellt :angel::D
Och den andra bara för sakens skull:
20160710-031122.jpg

(She flies by her own wings)
Jag gillar lite att kunna göra saker själv :up: men det är bara så satans svårt att nå :meh:

...
Och möjligen inte så nyttigt :o (då jag inte tror att innehållet i mina pennor var gjorda för huden :angel:)
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
88 862
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 133
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp