Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för när jag fyller 25 i dec?Jag blir supersuper sugen på att få en vattenfast tatuering från den här sidan:
http://www.evgenia.se/#!prices/c5x9
Hon verkar helt fantastiskt duktig, och visst vore det häftigt med sleeves som ändå sitter bara ett par dagar?
Problemet är 1) när skulle det passa med såna sleeves? måste väl vara till något speciellt tillfälle?2) jag skulle nog vara sugen på att skaffa såna igen, igen och ... igen
kan nog kosta en del
![]()
Nooo, wait, wait, jag fann en sida som skickar hem såna där man kan sätta på själv och waah, jag vill habilligare också
...
Jag e myndig och kan köpa vad jag än vill!![]()
De känner mig, de vet att jag inte skulle våga göra enChocka dina föräldrar och säg att den är äkta.
Förresten, din visningsbild - vem är personen?![]()
De känner mig, de vet att jag inte skulle våga göra enså i ren protest mot mig själv så tog jag tag i saken själv med en av mina tusch pennor, det ni!
googlade crazy woman in white jacket från början antagligenmen lyckades luska ut nu, tror att det är joan crawford
orginalet var typ den här:
![]()
![]()
Min Att Köpa mapp i favoriter ökar sakta men stadigt...![]()
You wouldI like the sound of that!![]()
Tyst med dig, jag ska lägga mig och sova på sakendet är nog sömnbristen som talar till mig.
Jag känner att en av mina nya tillfälliga "tatueringar" a'la DIY talar på hög nivå till mig angående om just dettaTyst med dig, jag ska lägga mig och sova på sakendet är nog sömnbristen som talar till mig.
Artister måste jobba hårt för sina konstverkKonverterar alla GIFs . . Väntar bara på att de blir klara så jag får sova!![]()