Ser himla härligt ut! Min strand är inte jättestor så kan inte ta några mysiga galopper längs strandkanten, men jag får gå ut och bada och sen trava tillbaka in, det är helt okej det också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar att rida där ^_^, och att terrängbanan bara är ett stenkast ifrån är inte så dumt det heller .Ser himla härligt ut! Min strand är inte jättestor så kan inte ta några mysiga galopper längs strandkanten, men jag får gå ut och bada och sen trava tillbaka in, det är helt okej det också
@Ek3n Jag vet att om det står P så är det ponny och H så är det häst. Det har jag listat ut alldeles själv.
ST betyder StilTerräng. Och där tog min kunskap slut så nu får någon smartare fylla i resten.
@the_connemara tack!! Känner mig mycket klokare
Jaa jag läste om det med och blev så sugen! Till Sporren hade jag ju inte farligt långt heller.. Nä nu måste jag sätta mig med en tävlingskalender och börja planera känner jag
Är oxå sugen på att sikta på något av Bräkne-Hoby tillfällena Har dock inte kollat exakt hur långt det är än
Hallå, jag åker ju åt andra hållet, så det kan ju inte vara längre än vad jag kör!
(Eller, det är nog längre från Skåne till Blekinge än från Blekinge till Skåne...)
trodde att det var konstaterat att det är uppförsbacke till Norrland från Skåne .Det är definitivt längre från Skåne till andra delar av Skåne än Norrland till Skåne, för skåningar kan inte köra längre än till Max Hallandsåsen för då får dom bensinstopp.
Det stämmer iofs också... men en skåning behöver också sällan köra mer än en timme för att komma nånstans .Nä jag tror det beror på att skånebor inte kan köra bil i max mer än en timme för gör dom det så krockar dom
Exakt, skånebor är extremt inskränkta till sig och sitt , det vet ju allaDet stämmer iofs också... men en skåning behöver också sällan köra mer än en timme för att komma nånstans .
Nä jag tror det beror på att skånebor inte kan köra bil i max mer än en timme för gör dom det så krockar dom