Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har skuttat över några små stockar idag ^_^ fick rätt den stocken jag hämtade från grannen för ett tag sedan så har nu 2st 60 hinder och en stock med 2 höjder på 40 och 70cm .
men grannen var snäll och dumpade 4 till stora trädstammar i hagen så nu har jag sett ut en till stock på 70 cm och en till som kan byggas upp till 80cm ^_^ så då byter jag ut en 60 stock till en större ^_^!
har snart en hel terrängbana hemma i hagen och hästarna tycker att det är mums att gnaga på dem .
Är det du som har den trevliga fuxhingsten? Såg honom på hingstvisningen förra året och gillar skarpt att han inte bara rids inom vita små staket...Jag har fått tillbaka min häst för några dagar sedan så nu blir det fälttävlan även för mig i år Annars har jag min treåring men tänkte att det kanske var lite överkurs att börja med honom redan i år...
Varken jag eller hästen har hoppat sen i somras så vi får börja lite lugnt men satsar på att kunna vara med på sommarfälttävlan på Teds bana
Visst är det så!
Han tycker att det är jätteroligt att hoppa så det skulle kännas lite tråkigt att bara ha honom på dressyrbanan
Ok, så den unga tjejen ska inte rida mer?
Jag har fått tillbaka min häst för några dagar sedan så nu blir det fälttävlan även för mig i år Annars har jag min treåring men tänkte att det kanske var lite överkurs att börja med honom redan i år...
Varken jag eller hästen har hoppat sen i somras så vi får börja lite lugnt men satsar på att kunna vara med på sommarfälttävlan på Teds bana
@Ek3n Det är inget bäst före datum på fältävlanskortet.
Ska jag bara se till att hitta det också, vet att det ligger i en tävlingsmapp någonstans i mina gömmor
Man behöver inte visa fram det har jag fått veta så det ska bara vara att anmäla sig. Ryttarboken ska du visa däremot om jag inte är helt ute och seglar? Snart kommer det någon expert här och talar om hur det egentligen fungerar.
Men hur vet tävlingsarrangören att man har tagit märket då? Står inte det där? Jag har noll koll
Nej, TDB har inte koll på det (ännu). Arrangören kan vilja se kortet, så det är bäst att leta fram det @Ek3n, utifallatt. Även om jag aldrig behövt visa mitt så har jag det alltid med.Det ska tdb ha koll på på något mystiskt vis.
Jag tappade bort mitt FT-kort en gång, då kontaktade jag dem som höll i korttagningen så fick jag ett nytt! Hade fått plånboken stulen, fick ju även nytt grönt kort, då (vet inte om det är så nu?) var ju FT-kortet en klisterlapp på gröna kortet.Men hur vet tävlingsarrangören att man har tagit märket då? Står inte det där? Jag har noll koll