@Lady_S @RostKaptenen Hm känns som att jag får ta och leta upp det där jäkla pärmen.. Men den har gömt sig ordentligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gilla gilla gillaIdag har vi travat i skogen med en ny o helt perfekt hästkompis och lilla grå är så himla nöjd o glad med hans mattes nytänk att man gråter glädjetårar varenda dag!
Hur kan jag ha varit så korkad i alla år o trott jag tänkt som jag gör nu utan att ha gjort det?!
Nej, TDB har inte koll på det (ännu). Arrangören kan vilja se kortet, så det är bäst att leta fram det @Ek3n, utifallatt. Även om jag aldrig behövt visa mitt så har jag det alltid med.
/Lady_S
Gilla gilla gilla
Glada hästar och glada ryttare
Idag har vi travat i skogen med en ny o helt perfekt hästkompis och lilla grå är så himla nöjd o glad med hans mattes nytänk att man gråter glädjetårar varenda dag!
Hur kan jag ha varit så korkad i alla år o trott jag tänkt som jag gör nu utan att ha gjort det?!
Nej, TDB har inte koll på det (ännu). Arrangören kan vilja se kortet, så det är bäst att leta fram det @Ek3n, utifallatt. Även om jag aldrig behövt visa mitt så har jag det alltid med.
/Lady_S
Jag har inte ens ett fysikt grönt kort, jag är för ung för såntJag fick ett klistermärke att sätta på Gröna kortet
@Ek3n Ingen aning, tråkig attityd eller vad man ska säga, mer än ett "ok" hade kunde väl personen iallafall skrivit..
Nu vet jag inte var du håller till men på Facebook finns en grupp som heter terrängträningar för Ted Velander och han brukar ju hålla till i skåne, sen finns även en grupp som heter fälttävlansringen där det läggs upp lite gott och blandat och en grupp som heter fälttävlan i Halland där bland annat min tränare brukar lägga upp när hon har träningar. Tips bara om du inte redan är med i de grupperna tänkte jag
Nej ,18 Men jag tog mitt Gröna kort året då de ändrade till att man inte fick ett kort i handen utan det lades in i tdb istället. Och ft-kortet tog jag förra vårenÄr du under 13 år?? @Halvblodet
Men what Jag har då aldrig fått ett fysiskt kort som jag kan visa upp, ska man ha det menar du
@Halvblodet Inte jag heller, men jag minns att min tränare skrev i Ryttarboken när jag tog märket.. Det hon menar kanske?
Jag fick ett klistermärke att sätta på Gröna kortet
Ja, alltså jag är från medeltiden (eller förra decenniet?), som @prallan. Vi har fysiska gröna kort och tog "fälttävlansmärket", ett litet klistermärke som sattes på gröna kortet. Det moderna sättet är som @Ek3n skriver, att tränaren skriver in "godkännandet" i ryttarboken.Jag har inte ens ett fysikt grönt kort, jag är för ung för sånt
Man behöver inte visa fram det har jag fått veta så det ska bara vara att anmäla sig. Ryttarboken ska du visa däremot om jag inte är helt ute och seglar? Snart kommer det någon expert här och talar om hur det egentligen fungerar.
Jag har inte ens ett fysikt grönt kort, jag är för ung för sånt