Se där ja, nu känns det genast bättre.
/Lady_S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se där ja, nu känns det genast bättre.
/Lady_S
Men alltså, har ALLA mindre snö än jag?!
/Lady_S
Nejdå, men jag hoppade fortfarande på snö! Snö i hagen, snö på ridbanan, snö på lägdan, snö på småvägarna... Det var bara min uppfart, som är en backe på ca 30 m, som var tinad. Nu har det hänt mycket i helgen dock och jag skymtar ridbanan under snön!Missade du delen där min ridbana är översnöad? Jag har bara den där vägen att sätta upp hinder på = ryms max två hinder och jag får inte hoppa för ofta då vägen blir söndertrampad...
Det är faktiskt två långsidor galopp, en i varje varv .RM2 är typ skritt o trav o max en långsida galopp!
Är det någon som ska på startfälttävlan ljuslingsbacke den 14 maj? Jag har planer på det men inte anmält än. Det stod att nya märke 2 skulle ridas men har inte hittat det någonstans. På stallbacken står det att de ska innebära hinder också?? Men finns inte på ridsportsförbundets sida eller stallbacken. Är bara en månad kvar ju.. någon som vet mer än jag?
Nu är det bara två veckor till jag ska på första terrängträning en för säsongen. Blir en heldagsträning med ett pass förmiddag och ett eftermiddag. Längtar!
Är det någon som ska på startfälttävlan ljuslingsbacke den 14 maj?
Var bor du @Ek3n ?