Eller ha den i en kasse och klämma fast den på utsidan av fönstret. Har jag hört.Annat trick för att skapa kyla är att slå in i plastpåse och tappa upp kallvatten i handfatet eller badkar om det finns. Sen byter man vatten när det värmts upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller ha den i en kasse och klämma fast den på utsidan av fönstret. Har jag hört.Annat trick för att skapa kyla är att slå in i plastpåse och tappa upp kallvatten i handfatet eller badkar om det finns. Sen byter man vatten när det värmts upp.
Jag kan intyga att det också är väl beprövat. Även om det kan se märkligt ut utifrån…Eller ha den i en kasse och klämma fast den på utsidan av fönstret. Har jag hört.
Jag förstår nog inte frågan. Jag har bensinbil och tanklocket sitter på vänster sida. Varför skulle det spela någon roll för vilken sida av vägen man kör på ?Varför sitter ladduttaget på elbilar på vänster sida i länder med högertrafik?
Mina två förra bilar var det på höger. Mina chefer har elbil och de har ladduttaget på varsin sida. @mammanJag förstår nog inte frågan. Jag har bensinbil och tanklocket sitter på vänster sida. Varför skulle det spela någon roll för vilken sida av vägen man kör på ?
Men varför skulle det spela någon roll för vilken sida av vägen man kör på?Mina två förra bilar var det på höger. Mina chefer har elbil och de har ladduttaget på varsin sida. @mamman
Jag antar det är med tanke på att laddningen sker medan bilen är parkerad?Men varför skulle det spela någon roll för vilken sida av vägen man kör på?
Har aldrig sett laddning längs med en väg, men jag kanske inte har tittat tillräckligt noga.Jag antar det är med tanke på att laddningen sker medan bilen är parkerad?
Om det är längs en gata hamnar anslutningen 'ute i vägen'.
Jag har sett bilder med laddare placerade som den gamla sortens p-automater. Innan man fick biljetter så det stod en vid varje ruta längs trottoaren. Ingen aning om vad som är vanligt...Har aldrig sett laddning längs med en väg, men jag kanske inte har tittat tillräckligt noga.
Det finns nog på innerstadsgator i Stockholm eller andra storstäder. Har inte sett det i Uppsala.Har aldrig sett laddning längs med en väg, men jag kanske inte har tittat tillräckligt noga.
I London hade dom laddare i lyktstolpar på väldigt många ställen! Väldigt smart!Har aldrig sett laddning längs med en väg, men jag kanske inte har tittat tillräckligt noga.
Jättevanligt här i stockholmHar aldrig sett laddning längs med en väg, men jag kanske inte har tittat tillräckligt noga.
Japp, är det mötande trafik på vägen måste man ju parkera i färdriktningen och då hamnar anslutningen ute i vägen. Jag åker förbi ett villaområde regelbundet där en bil laddas på vägen och laddaren sticker ut. Trots att bilägaren har markerat laddaren med en reflexväst när den används har det hänt att någon kört för nära och klippt "tankluckan".Jag antar det är med tanke på att laddningen sker medan bilen är parkerad?
Om det är längs en gata hamnar anslutningen 'ute i vägen'.
Såg något om en tesla ägare som klistrat en bumper-stickers på bilen där det stod "i bought this before I knew that Musk was crazy"Hur reagerar ni på Musks heilande?
Någon sugen på en Tesla fortfarande?
Han är väl inte född i USA och kan därför inte kandidera (tur).Kommer Musk ställa upp som presidentkandidat vid nästa val i USA?
Eller siktar han på att bli förbundskansler i Tyskland?
Gör Trump USA till ett arvrike?
Hur är det med TysklandHan är väl inte född i USA och kan därför inte kandidera (tur).
Osäker på deras reglerHur är det med Tyskland
Fast tyskarna har väl lärt sig av historien och är väl i regel smartare än en amerikan?Osäker på deras regler